Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16465Nemoznost uplatnit poukazky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

LENKA UNČOVSKÁ

Znění stížnosti

Mam 3 poukazky v hodnote 1500 korun platné do 31.7.201u,ale když je relaxační centrum zavřené není možno využít poukazky.Co mám dělat.n


Produkt

Nevyužiti poukazek z duvodu uzavreni


Požadované řešení

Vraceni penez nebo uplatneni poukazek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 15:38, před 8 lety

Jelikož se podnikatel domluvil se spotřebitelkou na termínu poskytnutí služby, za kterou již spotřebitelka zaplatila, přijal tak závazek tuto službu poskytnout.

Strana, která se zavázala poskytnout službu v určitém termínu (důkazem může být e-mailová korespondence mezi spotřebitelkou a společností), má povinnost tak učinit. Pokud se tak nestalo, může spotřebitelka požadovat nápravu. Není-li to možné, znamená to podstatné porušení smluvních povinností. Podstatné je takové porušení povinností, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (nemožnost využití služby).

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 14:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.