Společnost


František Rada

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16467Nedoručená zaplacená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

Radomíra Hniličková

Znění stížnosti

Dobrý den,objednávka odeslána.

S pozdravem www.vyprodejj.cz
---------- Původní e-mail ----------
Od: Radka Radka
Komu: vyprodejnashop@seznam.cz
Datum: 29. 5. 2017 10:29:43
Předmět: nedoručená objednávka

Dobrý den,dne 14.5. jsem si objednávala vložky do bot scholl do dnešního dne jsem nebyla vyrozuměna o doručení .Objednávka byla uhrazena.
Děkuji za kladné vyřízení Hniličková
---------- Původní e-mail ----------
Od: info@vyprodejj.cz
Komu:
Datum: 14. 5. 2017 20:08:48
Předmět: Přijatá objednávka číslo 2008305
Dobrý den, objednávka stále nedorazila!!!!!Proto žádám vrácení peněz na účet včetně poštovného. V opačném případě budu nucena podat trestné oznámení.
s pozdravem Hniličková Radomíra
---------- Původní e-mail ----------
Od: vyprodejnashop@seznam.cz
Komu: Radka Radka
Datum: 1. 6. 2017 10:10:12
Předmět: Re: nedoručená objednávka


Produkt

Seznam Vámi objednaného zboží: Název Množství Cena Celkem Scholl Gelové vložky do bot Sport Dámské 3.00 ks 179 Kč 537 Kč Platba bankovním převodem sleva 10% na celkovou objednávku Platba bankovním převodem na číslo učtu 2952538173/0800 jako var.symbol číslo uvedťe číslo objednávky 75 Kč 75 Kč Sleva 10% z ceny nákupu) -61 Kč -61 Kč Zaokrouhlení 0,20 Kč CELKEM 551 Kč Číslo objednávky : 2008305 Datum : 14.05.2017 20:08:45


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 15:34, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 10:53, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.