Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#16468Vyřízení úvěru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

Kateřina Šimková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes dne 9.6.2017 ve 14:01 byl můj přítel T. K. ve Vaší ústecké prodejně. Zakupoval pračku indesit. Vaší zaměstnankyně se ptal jestli lze i u Vás zakupovat zboží na splátky bez navýšení. Odpověděla mu slušně, že ne, ale že máte splátky s maximálně 10% úrokem. Když mu krom pojištění, sepsala úvěrovou smlouvu, stále tvrdila, že úrok co je v ní uveden není takový, že je to opravdu jen 10%. Bohužel se podle smlouvy vyšplhala cena pračky z 6999,- na 21200,-. V tuto chvíli vracíme zboží....a rušíme smlouvu. Ve Vašich prodejnách už žádné zboží zakupovat nebudeme a věřte, že informuji všechny známé a rodinu. Nelíbí se mi tohle oblbování lidí, nebo nevědomost Vašich zaměstnanců. Ukecávání a lhaní zákazníkům by si měli profesionálové odpustit. S pozdravem Šimková


Požadované řešení

Poučení personálu. Aby další zákazníci byli spokojeni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 12:02, před 8 lety

Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitelé zakázané nekalé obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele v oblasti poskytování a zprostředkovávání spotřebitelských úvěrů provádí Česká národní banka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2017 12:48, před 8 lety

Dobrý den, paní Šimková,

reaguji na Váš podnět.

Upřímně mne mrzí, že jste se setkala s přístupem, který považujete za neprofesionální. Jestliže Vám nebyly korektně poskytnuty informace o úvěru, považujeme situaci za velmi vážnou, jelikož si na přístupu k zákazníkům v OKAY velmi zakládáme. Z toho důvodu Vás prosím, abyste mi napsala např. číslo účtenky, abychom mohli zjistit bližší údaje a situaci tak interně dořešit.
Co se týká řešení situace samotné, od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od jejího sjednání. Personál prodejny Vám bude s vyřízením všech nezbytností nápomocen.

Věřím, že pokud se příště opět rozhodnete využít našich služeb, proběhne vše zcela v pořádku a k Vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Bc. Lucie Fendrichová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2017 10:39, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 10:24, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.