Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#16469Dvakrát poslaný mobil na opravu a stejný výsledek --nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

Roman Klabzuba

Znění stížnosti

Koupil jsem přes Alzu mobil ,asi po roce při telefonování mě nikdo neslyší asi špatnej mikrofon --- já volaného slyším. dva krát jsem ho reklamoval a pokaždé vyměnili základní desku a výsledek stejný !
Při volání mne nikdo neslyší.


Produkt

mobil Lenovo PHAB 7


Požadované řešení

už 2* jsem mobil posílal na opravu a nic , ať si zkusí z něho volat,stejně volaného nikdo neusliší !!!
To je u mobilu snad určitě zásadní problém ---- nedovolat se !
Když mobil nedokáží opravit, tak ať mi vrátí peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 10:36, před 8 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Je-li nárok na odstoupení od smlouvy vznesen při uplatnění reklamace a zaznamenán v reklamačním protokolu, musí jej prodávající respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 11:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.