Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
Dnes jsem zakoupila ve Vasi prodejne horni stehenni rizky. O masu nemuze byt rec. Prsa byla potrhana,plna chrupavek,drobnych kosti. Mam i fotodokumentaci a mohu rici,ze 2hodiny jsem preparovala od ruznych hnusu v radoby mase. Timto chci apelovat na kvalitu zbozi. V tomto pripade se o kvalite neda rozhodne mluvit!!! Ano dala jsem za 2x balicky cca 120kc a ano chodim nakupovat pravidelne do Albertu. Pri kazdem nakupu nechavam minimalne 500 kc. A verte po teto zkusenosti byt jej mam pred domem budu potraviny kupovat radeji o 10km dale,ale s jistotou kvality. Je ostudne co najdete o obale.Nestojim o Vasi omluvu.
Neni to ma prvni stoznost. Na prvni jsem apelovala na pretizeni prodavacek a nestihani vybaleni zbozi. Dodnes se naprava nekonala. Akcni zbozi jako napr.syry prodavacka zasadne nedoplni a my zakaznici nemuzeme nakoupit(i plne dnes rozumim jeji neochote - za minim.mzdu nekolikanasobna prace,protoze to zkratka nestiha-krajet,vazit a cenit a zaroven doplnit a byt za pultem!
Vase heslo kvantita na ukor kvalite
Co zmena dodavatele. Navyseni platu prodavackam a konecne mit na urovni obchod!!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitelka podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.