Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16472Maso Albert

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

Tereza Sebenova

Znění stížnosti

Dobry den,
Dnes jsem zakoupila ve Vasi prodejne horni stehenni rizky. O masu nemuze byt rec. Prsa byla potrhana,plna chrupavek,drobnych kosti. Mam i fotodokumentaci a mohu rici,ze 2hodiny jsem preparovala od ruznych hnusu v radoby mase. Timto chci apelovat na kvalitu zbozi. V tomto pripade se o kvalite neda rozhodne mluvit!!! Ano dala jsem za 2x balicky cca 120kc a ano chodim nakupovat pravidelne do Albertu. Pri kazdem nakupu nechavam minimalne 500 kc. A verte po teto zkusenosti byt jej mam pred domem budu potraviny kupovat radeji o 10km dale,ale s jistotou kvality. Je ostudne co najdete o obale.Nestojim o Vasi omluvu.
Neni to ma prvni stoznost. Na prvni jsem apelovala na pretizeni prodavacek a nestihani vybaleni zbozi. Dodnes se naprava nekonala. Akcni zbozi jako napr.syry prodavacka zasadne nedoplni a my zakaznici nemuzeme nakoupit(i plne dnes rozumim jeji neochote - za minim.mzdu nekolikanasobna prace,protoze to zkratka nestiha-krajet,vazit a cenit a zaroven doplnit a byt za pultem!


Produkt

Vase heslo kvantita na ukor kvalite


Požadované řešení

Co zmena dodavatele. Navyseni platu prodavackam a konecne mit na urovni obchod!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 15:18, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitelka podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.