Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16475Stížnost na firmu Fidemia Group

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2017, před 8 lety

Zdeněk Zedníček

Znění stížnosti

Objednal jsem hodinky pro manželku,byla s nimi spokojena až najednou ji upadl řemínek na jedné straně.Firmě jsem psal dva emaili a do dnešního dne žádná odpověď.Telefon je stále nedostupný.Co mám dělat jak mám postupovat.


Produkt

Hodinky SMARTWATCH DZ09 zlatá


Požadované řešení

Posílal jsem dva emaiili a do dnešního dne žádná odpověď a telefon co je na faktuře je stále nedostupný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 15:58, před 8 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa V podhájí 1186/14, Braník, 147 00 Praha 4. Stejná adresa, určená také pro vyřizování reklamací, je uvedena i na webových stránkách společnosti (http://www.allhere.cz/Reklamacni-rad-a4_2.htm).

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 11:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.