Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem hodinky pro manželku,byla s nimi spokojena až najednou ji upadl řemínek na jedné straně.Firmě jsem psal dva emaili a do dnešního dne žádná odpověď.Telefon je stále nedostupný.Co mám dělat jak mám postupovat.
Hodinky SMARTWATCH DZ09 zlatá
Posílal jsem dva emaiili a do dnešního dne žádná odpověď a telefon co je na faktuře je stále nedostupný.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa V podhájí 1186/14, Braník, 147 00 Praha 4. Stejná adresa, určená také pro vyřizování reklamací, je uvedena i na webových stránkách společnosti (http://www.allhere.cz/Reklamacni-rad-a4_2.htm).
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.