Společnost


Network Technology Co., Ltd.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16480Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2017, před 8 lety

jiri bauer

Znění stížnosti

dobry den jsem jiri bauer dne10,6,2017sem klikl v telefonu na hru fishWK kterou jsem nestahoval mi obratem dosli 3sms 1sms z 90309030 na30kc 2sms z90309050 na50kc 3sms z 90309079 na79kc v sms stalo:nakoupili jste vipgift v fishwk za 30-50-79czk dekujeme vam podpora plateb:c@globalpay365.com se strzenim penez nesouhlasim hru sem nestahl a platbu penez nejak nepotvrdil ubec nevym jak to dokazali takhle nekomu vzit penize to nejde prece kontaktoval jsem operatora bez pomoci dekuji bauer


Produkt

neopravnene strzeni penez v hdnote 30,50,79,kc za nestaženou hru FishWK bez jedineho upozorneni na platbu atomaticky strzeno bez potvrzeni neuveritelne


Požadované řešení

prosim o pomoc vraceni penez dekuji moc jiri bauer


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 16:17, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 09:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.