Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den jsem jiri bauer dne10,6,2017sem klikl v telefonu na hru fishWK kterou jsem nestahoval mi obratem dosli 3sms 1sms z 90309030 na30kc 2sms z90309050 na50kc 3sms z 90309079 na79kc v sms stalo:nakoupili jste vipgift v fishwk za 30-50-79czk dekujeme vam podpora plateb:c@globalpay365.com se strzenim penez nesouhlasim hru sem nestahl a platbu penez nejak nepotvrdil ubec nevym jak to dokazali takhle nekomu vzit penize to nejde prece kontaktoval jsem operatora bez pomoci dekuji bauer
neopravnene strzeni penez v hdnote 30,50,79,kc za nestaženou hru FishWK bez jedineho upozorneni na platbu atomaticky strzeno bez potvrzeni neuveritelne
prosim o pomoc vraceni penez dekuji moc jiri bauer
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.