Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobry den do mobilniho telefonu jse mi stahla sama nejaka hra fishWk nevym jak pri pokusu o odtraneni mi okamzite dosli 3 sms 1 sms z 90309030 na 30kc 2sms z 90309050na 50kc 3sms z 90309079 na 79kc text v sms:nakoupili jste vipgif v fishwk za 30,50,79czk dekujeme vam podpora plateb c@globalpay365.com jedna se o neopravnene strzeni penez z tel cisla731868967 bez jakeho koliv souhlasu a potvrzeni ze souhlasim se z odectenim castky z uctuprosim o vireseni a vraceni catky dekuji bauer
z tel cisla 731868967 bylo neopravnene strzeno 159kc
prosim o vraceni castky 159kc
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.