Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách u booking kde maji lidi profil a bookuji si zájezdy hotely s jejich profilu kde je vse uložené .karty údaje.,...,... Je dodatek auto k hotelu? K pobytu? Platite pouze (golf 900,-kc den)nic víc a při přebírání vozidla.tak sem si ho objednal ihned mi strhli 900 a kdyz sem chtel auto tak chtěli 30 000 z kreditky strhnout .tam mam malý limit chtel sem dat hotové .vyhodily me a spol se mi vysmala
Autopujcovna
Mejch 900 kc zpět a zakázat jim hp kde lžou
|
Tweet |
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.
Vzhledem k tomu, že se jedná o vztah se zahraničními subjekty, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které spotřebitelům bezplatně pomáhá s řešením sporů s podnikateli z jiné země EU, Islandu či Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.