Společnost


TravelJigsaw Limited (rentalcars.com)

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16483Klamava reklama podvod se zalohou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2017, před 8 lety

Ladislav Suchy

Znění stížnosti

Na stránkách u booking kde maji lidi profil a bookuji si zájezdy hotely s jejich profilu kde je vse uložené .karty údaje.,...,... Je dodatek auto k hotelu? K pobytu? Platite pouze (golf 900,-kc den)nic víc a při přebírání vozidla.tak sem si ho objednal ihned mi strhli 900 a kdyz sem chtel auto tak chtěli 30 000 z kreditky strhnout .tam mam malý limit chtel sem dat hotové .vyhodily me a spol se mi vysmala


Produkt

Autopujcovna


Požadované řešení

Mejch 900 kc zpět a zakázat jim hp kde lžou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 16:28, před 8 lety

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.

Vzhledem k tomu, že se jedná o vztah se zahraničními subjekty, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které spotřebitelům bezplatně pomáhá s řešením sporů s podnikateli z jiné země EU, Islandu či Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 19:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.