Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
dne 27. 11. 2017 jsme si zakoupili rohovou sedací soupravu KAI Ecoline pravá Lana 22 od prodejce Atlas Furniture LTD, odštěpný závod, IČ: 03104494.
Na této sedací soupravě se objevila závažná závada již během 14 dní používání. Z její širší sedací části vylézá neustále pružina, o níž jsme se již několikrát poranili a vzhledem k tomu, že tuto část využíváme k odkládání kojence, hrozí tak nebezpečí jeho vážného poranění. Sedací soupravu jsme užívali v souladu se záručními podmínkami.
Dle záručního listu jsme zaslali písemnou reklamaci doporučeně na adresu prodejce Zahradníčkova 1220/20A, 150 00 Praha 5 Košíře. Zásilka se vrátila zpět z důvodu adresát neznámý. Webová adresa prodejce (levnesezeni.cz) nefunguje, stejně tak telefonní čísla a na e-mail nereaguje vůbec.
Z Výpisu z obchodního rejstříku jsme si zjistili, že sídlo společnosti je na adrese Tvrdého 643, 199 00 Praha 18 – Letňany. Zaslali jsme podruhé písemnou reklamaci doporučeně na tuto adresu dne 2. 5. 2017. Zásilka se vrátila zpět z důvodu jejího nevyzvednutí. Od dne nepřevzetí zásilky 22. 5. 2017 (včetně 14ti denní lhůty na vyzvednutí na poště) začala běžet prodejci 30ti denní lhůta k vyřízení, i když si zásilku nevyzvednul.
Na adrese Tvrdého 643, Praha 9 má zapsané sídlo i další společnost pana Petra Lacka, a to MD Interio, LTD – odštěpný závod, IČ: 04926374.
Uchováváme si doklady o koupi (faktura, záruční list), všechny naše reklamační dopisy, jimiž jsme uplatňovali reklamaci včetně obálek s potvrzením pošty jako adresát neznámý, zásilka nevyzvednuta. Dále máme k dispozici fotodokumentaci, z níž je patrné rozsah poškození.
Jak se v tomto případě domoci našeho práva na reklamaci vadného dodaného zboží?
Po prodejci Atlas Furniture, LTD, odštěpný závod (pan Petr Lacko) požadujeme vrácení peněz a odvezení vadné sedací soupravy.
S přátelským pozdravem
Josef Holas
Rohová sedací souprava KAI Ecoline pravá Lana 22
vrácení peněz a odvezení vadné sedací soupravy
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Tvrdého 643, 199 00 Praha 18 - Letňany.
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.