Společnost


ATLAS FURNITURE LTD, odštěpný závod

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16486Neřešení reklamace ze strany prodejce Atlas Furniture LTD, odštěpný závod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2017, před 8 lety

Josef Holas

Znění stížnosti

Vážení,

dne 27. 11. 2017 jsme si zakoupili rohovou sedací soupravu KAI Ecoline pravá Lana 22 od prodejce Atlas Furniture LTD, odštěpný závod, IČ: 03104494.

Na této sedací soupravě se objevila závažná závada již během 14 dní používání. Z její širší sedací části vylézá neustále pružina, o níž jsme se již několikrát poranili a vzhledem k tomu, že tuto část využíváme k odkládání kojence, hrozí tak nebezpečí jeho vážného poranění. Sedací soupravu jsme užívali v souladu se záručními podmínkami.

Dle záručního listu jsme zaslali písemnou reklamaci doporučeně na adresu prodejce Zahradníčkova 1220/20A, 150 00 Praha 5 Košíře. Zásilka se vrátila zpět z důvodu adresát neznámý. Webová adresa prodejce (levnesezeni.cz) nefunguje, stejně tak telefonní čísla a na e-mail nereaguje vůbec.

Z Výpisu z obchodního rejstříku jsme si zjistili, že sídlo společnosti je na adrese Tvrdého 643, 199 00 Praha 18 – Letňany. Zaslali jsme podruhé písemnou reklamaci doporučeně na tuto adresu dne 2. 5. 2017. Zásilka se vrátila zpět z důvodu jejího nevyzvednutí. Od dne nepřevzetí zásilky 22. 5. 2017 (včetně 14ti denní lhůty na vyzvednutí na poště) začala běžet prodejci 30ti denní lhůta k vyřízení, i když si zásilku nevyzvednul.
Na adrese Tvrdého 643, Praha 9 má zapsané sídlo i další společnost pana Petra Lacka, a to MD Interio, LTD – odštěpný závod, IČ: 04926374.

Uchováváme si doklady o koupi (faktura, záruční list), všechny naše reklamační dopisy, jimiž jsme uplatňovali reklamaci včetně obálek s potvrzením pošty jako adresát neznámý, zásilka nevyzvednuta. Dále máme k dispozici fotodokumentaci, z níž je patrné rozsah poškození.

Jak se v tomto případě domoci našeho práva na reklamaci vadného dodaného zboží?

Po prodejci Atlas Furniture, LTD, odštěpný závod (pan Petr Lacko) požadujeme vrácení peněz a odvezení vadné sedací soupravy.

S přátelským pozdravem

Josef Holas


Produkt

Rohová sedací souprava KAI Ecoline pravá Lana 22


Požadované řešení

vrácení peněz a odvezení vadné sedací soupravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 16:40, před 8 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Tvrdého 643, 199 00 Praha 18 - Letňany.

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 09:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.