Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16487Odmitnuti zarucni opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2017, před 8 lety

Miroslav Daněk

Znění stížnosti

22.5.2017 jsem se obratil pres datovou schranku (ID datove zpravy: 471074556) na Lenovo s timto dopisem ( viz nize ) a zatim jsem neodrzel zadnou odpoved.

Lenovo Technology B.V.
Jankovcova 1603/47a
17000 Praha 7, CZ 22.5.2017

Věc: Odmítnutí záruční opravy

Dobrý den,

obracím se na Vás požadavkem na prověření správnosti následujícího reklamačního postupu:

- 13.2.2017 jsem reklamoval závadu v záruční době ( konec záruky byl 27.2.2017 ) takto:
„při naklánění horního výka se ztrácí obraz na displeji“
- 7.3.2017 jsem obdržel notebook a servisní protokol zpět
- 22.5.2017 jsem reklamoval, že závada „při naklánění horního výka se ztrácí obraz na displeji“ se projevuje opět. Servisní pracovník mi odmítl tuto reklamaci na minulou reklamaci přijmout. Zjistil jsem, že mnou nahlášená závada ze dne 13.2.2017 nebyla opravována a že tehdy došlo jen k přehrání operačního systému a dotažení nějakých šroubků a proto ji nemohu nyní reklamovat. Na novou záruční opravu nemám nárok protože je notebook už po záruce.

Domnívám se, že pokud by byla závada opravena pořádně hned napoprvé nedostal bych se do těchto potíží a že mám nárok na reklamaci minulé reklamace. Prosím o posouzení správnosti takového postupu.

Přikládám kopii faktury, dodacího a záručního listu a servisního protokolu.

S pozdravem

Miroslav Daněk


Produkt

Lenovo Support ID [|#071270#754509#461013f#|], notebook: Lenovo B50-45, S/N: CB32165454


Požadované řešení

Oprava jiz jednou reklamovane zavady = opakovana stejna zavada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 16:48, před 8 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, pokud je k vyřizování reklamací určena třetí osoba (například výrobce nebo servisní středisko). Všechny nároky z vadného plnění je proto nutné směřovat na osobu, u které byla věc zakoupena.

Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 09:33, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.