Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16489Viagogo AG

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2017, před 8 lety

Radim Lorenc

Znění stížnosti

Dobrý den
Na portále viagogo.com jsem si bohužel pořídil neplatné 2lístky na koncert Aerosmith v Krakově, který se konal 2.6.2017. Portál uváděl zcela klamné informace (nyní po seznámení s timto podvodným subjektem) o počtu zbyĺch lístků, stejně tak o počtu současně prohlížejících zájemců o lístky. Cena se pak se všemi zprvu neuváděnými poplatky vyšplhala na cca 4000,- za lístek, přičemž se jednalo o nejlevnějši dostupná místa na stadionu. Přitom se portál viagogo.com tváří, že je přímo napojen na prodejce ĺistků, protože máte k dispozici "online" náhled na volná mista konání akce. Po zakoupení jsem dostal "original" PDF lístky s predtištěnou cenou (v přepočtu 1700Kč), s čimž jsem se smiřil, protože jsem byl v domnění, že za tu cenu mi viagogo nabízí jistotu. Největší šok však nastal v momentě, kdy nás na stadionu poslali pryč z důvodu neplatného lístku. U pokladny, kde se řešily lreklamace, pak stála docela dlouhá fronta stejně podvedených Poláků. Naštěsti jsme dostali možnost si za cca 2000,- zakoupit na podstatně lepším místě nové listky. Ikdyž nám na pokladně předali protokol o neplatných lístcích, nenašel jsem jediný kontakt na Viagogo, kde oznámení o neplatném lístku zaslat. Nikdy zde nekupujte limstky, viagogo AG je financně velmi silný subjekt, který si umí zaplatit první pozice ve vyhledávačích a pak jen rýžuje na prodeji negarantovaných vstupenek. Nebo snad existuje způsob, jak se bránit?


Produkt

Neplatné vstupenky


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2017 14:51, před 8 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 09:36, před 8 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Nakonec se mi podařilo peníze za lístky získat zpět. Po dlouhém hledání jsem narazil na email: trustpilot@viagogo.com

Hned druhý den mi dorazilo oznámení o vrácení peněz na účet."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.