Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
2x opravovaný mobil Lenovo A7000,ze stejnou závadou a to vypne se příchozí voláni,mobil se musi restartovat abych vlastně slyšel že mi příchozí volá,mobil jde nejdéle 1 den,Teď jsem vyzvedával mobil 10.6.2017 a hned druhý den 11.6.2017 zase stejná závada,tedy již třetí,steho duvodu bych chtěl vratit peníze nebo jinou značku mobil.telefonu! nevěřim ani třetí opravě,A aby telefon putoval po opravách na to jsem si ho nekoupil.Sotva ho donesete hned ho zas posílat zpět.
Lenovo A 7000 White LV-5,5"/8j/2+8g/8+5Mo/2Sim/Lte/A výrobní čislo:869045027228241
Odstoupení od kupní smlouvy- vrácení peněz,nebo výměna mob.telefonu za jinou značku vte samé hodnotě.
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována (dvě předchozí uznané reklamace).
Bude-li tedy spotřebitel reklamovat věc pro třetí stejnou vadu, má možnost žádat odstoupení od smlouvy. Rozhodnutí ohledně způsobu řešení reklamace musí spotřebitel učinit již při uplatnění reklamace. O právech z vadného plnění je prodávající povinen spotřebitele informovat.
Dobrý den, pane Petráši,
reaguji tímto na Váš podnět týkající se reklamace mobilního telefonu Lenovo A7000.
Rádi bychom prověřili, zda byly reklamace řádně vyřízeny, ovšem bohužel ve Vašem příspěvku chybí čísla uplatněných reklamací. Prosím Vás proto o jejich doplnění. V případě, že jste telefon nereklamoval na našich prodejnách, ale přímo v autorizovaném servisu, bude nejlepší, pošlete-li nám servisní zprávy, abychom mohli situaci prověřit. Současně Vás prosím o sdělení čísla internetové objednávky nebo účtenky, pod kterou byl nákup u nás uskutečněn.
Věřím, že společně celou věc vyřešíme k Vaší spoojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
reklamace ze dne 26.1.2017 č.r.1063/17010080,druhá reklamace ze dne 10.05.2017 č.r.1063/17050009,treti ze dne 12.06.2017 č.r.1063/17060034,.....zaroveň jsem dnes 20/6.2017 volal na prodejnu kde mi sdělili že telefon dali do továrního nastaveni a nenasli chybu,jenže o tomhle sem je informoval po tovarnim nastaveni telefon jde někdy ,6hodin až 2 dny pak prestane jit přichozi vyzváněni po znovu restartovani zas chvili mobil jde.Podle mě tohle neni ale řešeni.Děkuji Petráš Jan
Spotřebitel doplnil stížnost o následující vyjádření:
Při podáni 3 reklamace pracovník neboli zastupce společnosti Okay Olomouc mobilní telefon Lenovo A7000 sám vyskušel a shledal že opravdu příchozí vyzvánění nejde,včera 21.6.2017 jsem si mobil vyzvedl stím že mobil servis dal do továrního nastavení a nemá závadu,i když jsem upozornil že pokud mobil restartuji nebo dám do továrního nastaveni jde někdy ,1až 3 dny poté zjistím plno zmeškaných hovoru jelikož se vyplo příchozí voláni a ničím nereaguje jen restartem,podle mne ale tohle není řešení abych neustále restartoval mobilní telefon.po vyzvednutí mi mobil zas přestal asi po 6 hodinách znovu vyzvánět.tohle tedy k doplnění!
jak jsem již uvedl buď výměna mobilního telefonu,nebo podobného v cenové relaci,nebo vrácení peněz tedy odstoupení od kupní smlouvy.Petráš Jan Olomouc
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den, pane Petráši,
děkuji za Vaše upřesnění.
Celou věc pečlivě prověřili specialisté z oddělení reklamací. Velmi mne mrzí, že jste nebyl spokojen s vyřízením oprav svého mobilního telefonu. Dle mých posledních informací je již situace dořešena odstoupením od kupní smlouvy, které jsme Vám v rámci řešení této nepříjemnosti nabídli.
Věřím, že s nově zakoupeným telefonem budete plně spokojen a těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Bc. Lucie Fendrichová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.