Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
tento víkend!!! 9.-11.6. Papriky cervené kapie....v baličku, nahoře dvě slušné, dole tekly!
Schnilé třešně za téměř 180,- korun!!!!
Šunka s chřestem!!!!!zelená, dnes 11.6. platnost do 6.6.!!!!
Že se nestydí! Již dvakrát!!! jsem upozorňovala na pokladně.
Billa Korunní Praha.
Je toho už moc....
Řešení je na vás.
|
Tweet |
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitelka zase podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.