Společnost


BM ČESKO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16495Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2017, před 8 lety

Karel Tůma

Znění stížnosti

V záruční době jsem reklamoval videotelefon - venkovní svonek s dvěma displeji, jelikož přestal zvonit a přenášet zvuk a obraz, což je to jediné, co jsem od výrobku očekával. K mému překvapení jsem dostal tuto odpověď.
Věc: Odpověď na reklamaci
Vážený pane // Vážená paní Tůma
dne ...12.04.2017.................. jste uplatnil(a) reklamaci následujícího zboží:
....videotelefón barevný................ zakoupené dne .26.05.2015.......................
Na základě Vaší reklamace jste požadoval(a) ..odstoupení od smlouvy
Tímto si vás dovolujeme informovat, že Vaše reklamace byla zamítnuta, a to z důvodu že:
- záruka zboží se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Já se ptám: Na co se potom vztahuje?


Produkt

Videotelefon - domácí zvonek s dvěma monitory. Tür-Sprechanlage mit 7" Monitor


Požadované řešení

Výrobek neviděli. Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 15:04, před 8 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 19:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.