Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#16498Uvedení v omyl a navýšení kupní ceny o 7000,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2017, před 8 lety

Vladimír Albert

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 7.6.2017 jsem zakoupil vůz Škoda fabia v AAA AUTO Liberec. Bylo mi sděleno, že ke koupi vozidla dostanu zdarma tablet od společnosti TRUE TRAC s.r.o., Dopraváků 723/1, 180 00 Praha 8 Dolní Chabry. Až doma jsem se dočetl, že jsem za tento tablet zaplatil 6699kč. Moje obrovská chyba, že jsem opět veřil společnosti AAA a nezkontroloval do podrobna všechny údaje na faktuře a rovnou gratuluji společnosti AAA za to jak neskutečně dobře umí oklamat zákazníka. V AAA auto jsem kupoval 3 vůz a vždy jsem byl spokojen. Všichni to známe 5 hodinové čekání a pak najednou rychle tady podpis a podpis tady apod... O tuto cenu mi byla navýšena kupní smlouva. Tato cena je uvedena na faktuře č.FVMG3921/170110, které jsem si vůbec nevšiml a nebyl jsem s tímto seznámen. Dnes odesílám dopis o odstoupení od smlouvy společně s tabletem společnosti AAA AUTO INTERNATIONAL a.s., se sídlem Dopraváků 874/15, 180 00 Praha 8 - Čimice. jelikož na to mám do 14 dnů od uzavření smlouvy a převzetí zboží dle zákona 89/2012 Sb.§ 1829 nárok. Společnost jsem kontatkoval. Zavolal mi velmi nepříjemný pán, který mi řekl, že nemám žádný nárok na vracení peněz a zboží, ale ať se zastavím na pobočce, že mi to tam vysvětlí. Nebudu nic řešit na pobočce ani na to nemám čas. Vše zasílám poštou i s odstoupením od smlouvy.


Produkt

TAAABLET ŘIDIČE


Požadované řešení

Vrácení 6699kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2017 12:02, před 8 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností - k nákupu vozidla tablet zdarma) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Zejména by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Pověří-li podnikatel někoho při provozu obchodního závodu určitou činností, zastupuje tato osoba podnikatele ve všech jednáních, k nimž při této činnosti obvykle dochází. Pokud by se jednalo o pracovní selhání zaměstnanců společnosti doporučujeme kontaktovat podnikatele přes zákaznickou linku, popřípadě nadřízené zaměstnanců, aby byla přijata ze strany podnikatele příslušná opatření k nápravě.

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.

Odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2017 17:21, před 8 lety

Vážený pane Alberte,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Poštou nám od Vás nic nedorazilo. Navíc odstoupení od kupní smlouvy je možné pouze ze zákonných důvodů a zde žádný takový důvod nebyl předložen.
S pozdravem Jitka Míková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 10:26, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2017 08:26, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.