Společnost


Mundio Distribution Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16499Společnost nekomunikuje a z tohoto důvodu nemohu získat ČVOP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2017, před 8 lety

Václav Mathauser

Znění stížnosti

Již týden se snažím se společností Vectone Mobile spojit telefonicky, emailem, kontaktním formuláře bez úspěchu.
Nyní zašlu požadavek písemnou cestou s doručenkou a uvidíme, jestli bude potřeba správní řízení u ČTU.
Každopádně tuto společnost NEDOPORUČUJI.

Hezký den Václav Mathauser


Produkt

Václav Mathauser


Požadované řešení

Zaslání požadovaného ČVOP k číslu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2017 11:40, před 8 lety

Opouštěný operátor nesmí zákazníkovi bránit v přenesení čísla tím, že odmítne poskytnout ČVOP. Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.

Jedinou povinností žadatele o přenos je vypořádat své závazky u dosavadního operátora. K tomu je třeba provedení právního úkonu směřujícího k ukončení poskytování služby. Výpověď smlouvy a způsob ukončení závazku se řídí smluvním ujednáním, popřípadě obchodními podmínkami. Pokud byla u stávajícího operátora takto stanoveným postupem platně podána výpověď, je možné se obrátit s žádostí o změnu poskytovatele služby na přejímajícího operátora. Lhůta pro přenesení telefonního čísla pak činí 4 dny. Odmítá-li operátor vydat ČVOP spotřebiteli, měl by si tuto informaci vyžádat přejímající poskytovatel.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost nedodržela svou zákonnou povinnost, má možnost se obrátit (podat podnět) na Českých telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 10:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.