Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již týden se snažím se společností Vectone Mobile spojit telefonicky, emailem, kontaktním formuláře bez úspěchu.
Nyní zašlu požadavek písemnou cestou s doručenkou a uvidíme, jestli bude potřeba správní řízení u ČTU.
Každopádně tuto společnost NEDOPORUČUJI.
Hezký den Václav Mathauser
Václav Mathauser
Zaslání požadovaného ČVOP k číslu.
|
Tweet |
Opouštěný operátor nesmí zákazníkovi bránit v přenesení čísla tím, že odmítne poskytnout ČVOP. Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.
Jedinou povinností žadatele o přenos je vypořádat své závazky u dosavadního operátora. K tomu je třeba provedení právního úkonu směřujícího k ukončení poskytování služby. Výpověď smlouvy a způsob ukončení závazku se řídí smluvním ujednáním, popřípadě obchodními podmínkami. Pokud byla u stávajícího operátora takto stanoveným postupem platně podána výpověď, je možné se obrátit s žádostí o změnu poskytovatele služby na přejímajícího operátora. Lhůta pro přenesení telefonního čísla pak činí 4 dny. Odmítá-li operátor vydat ČVOP spotřebiteli, měl by si tuto informaci vyžádat přejímající poskytovatel.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost nedodržela svou zákonnou povinnost, má možnost se obrátit (podat podnět) na Českých telekomunikační úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.