Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace bot, které se po pouhých 2 měsících prochodily na patách tak, že do nich teče. Reklamace byla uznána s několika variantami řešní:
1. 50% slevou. Mít po dvou měsících děravé boty na "donošení" za 1095Kč je pro mě nepřijatelné.
2. Další variantou byl výběr zboží v hodnotě 2190Kč - i přes mou snahu sem v obchodě nenašel nic vyhovujícího. Navíc nemám úplně standardní postavu (199cm) a ve sportovních obchodech nakupuji nárazově.
3. Nové stejné boty. Jelikož vada nebyla popsána jako vada konkretního páru, ale jednalo se spíš o rychlou unavu materiálu, přijde mi zbytečné si brát nové boty, které pravděpodobně dopadnou stejně a škoda bude v konečném výsledku mnohem vetší.
Komunikaci s reklamačním oddělením dokládám, zde:
https://drive.google.com/file/d/0B_XCOV6yb_QwRFMxOUF2emxJZU0/edit?usp=sharing
Ilustracni foto bot Converse Star Player.
https://drive.google.com/file/d/0B_XCOV6yb_QwVGM3XzNsWjIyY2M/edit?usp=sharing
Converse Star Player, A3 Sport Atrium Flora
Rád bych se dohodl na vrácení celé částky v hotovosti.
|
Tweet |
Do 6 měsíců od koupě zboží se vada považuje za existující již při převzetí, ledaže prodejce prokáže opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo na opravu věci nebo její výměnu za novou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si volí spotřebitel.
Pokud si spotřebitel zvolí opravu nebo výměnu věci za novou, a ta není možná (například vadu nelze odstranit opravou nebo prodejce nemá tu samou novou věc), tak má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si také volí opět spotřebitel.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.