Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1650Reklamace A3 Sport

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2013, před 11 lety

Jakub Alexa

Znění stížnosti

Reklamace bot, které se po pouhých 2 měsících prochodily na patách tak, že do nich teče. Reklamace byla uznána s několika variantami řešní:
1. 50% slevou. Mít po dvou měsících děravé boty na "donošení" za 1095Kč je pro mě nepřijatelné.
2. Další variantou byl výběr zboží v hodnotě 2190Kč - i přes mou snahu sem v obchodě nenašel nic vyhovujícího. Navíc nemám úplně standardní postavu (199cm) a ve sportovních obchodech nakupuji nárazově.
3. Nové stejné boty. Jelikož vada nebyla popsána jako vada konkretního páru, ale jednalo se spíš o rychlou unavu materiálu, přijde mi zbytečné si brát nové boty, které pravděpodobně dopadnou stejně a škoda bude v konečném výsledku mnohem vetší.

Komunikaci s reklamačním oddělením dokládám, zde:
https://drive.google.com/file/d/0B_XCOV6yb_QwRFMxOUF2emxJZU0/edit?usp=sharing

Ilustracni foto bot Converse Star Player.
https://drive.google.com/file/d/0B_XCOV6yb_QwVGM3XzNsWjIyY2M/edit?usp=sharing


Produkt

Converse Star Player, A3 Sport Atrium Flora


Požadované řešení

Rád bych se dohodl na vrácení celé částky v hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2013 13:59, před 11 lety

Do 6 měsíců od koupě zboží se vada považuje za existující již při převzetí, ledaže prodejce prokáže opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo na opravu věci nebo její výměnu za novou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si volí spotřebitel.
Pokud si spotřebitel zvolí opravu nebo výměnu věci za novou, a ta není možná (například vadu nelze odstranit opravou nebo prodejce nemá tu samou novou věc), tak má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 616 odst.3 občanského zákoníku. Z těchto variant si také volí opět spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 17:01, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.