Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o nějaké vykompenzování cesty z Prahy do Olomouce. Jednalo se o obchodní cestu a ve vlaku nefungovala klimatizace, nevím, jestli byla pokažená nebo co se stalo, ale při včerejší teplotě to bylo velmi nemístné. Děkuji za pochopení a budu se těšit na další cestu s Vaší společností, již s lepšími podmínkami.
Chtěl bych Vás poprosit o nějaké řešení, nejlépe nějak vykompenzovat nějakou slevu, protože Vaší společností často jezdím a tohle by se nemělo opravdu stávat.
|
Tweet |
Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.
Postup pro uplatnění nároku se řídí dle druhu jízdenky:
1. Kreditové a otevřené jízdenky: hodnota kompenzace je držiteli kreditové/otevřené
automaticky jízdenky připsána na peněžní kredit do 5 pracovních dnů.
2. Jízdenky na pevné datum: hodnota kompenzace je cestujícímu vyplacena na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY do 5 pracovních dnů.
3. Přiznanou kompenzaci musí cestující uplatnit nejpozději 12 měsíců od jejího přiznání a vyzvednout si ji v hotovosti na kterékoliv pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.