Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupili jsme indukční varnou desku od beka. Nainstalovali jsme ji až po 5 měsících, protože jsme čekali na dokončení rekonstrukce. Když nyní pustíme desku na stupeň 1-7 (celkově jich má 9), tak se po 10 vteřinách vypíná a zase po 10 vteřinách zapíná a nemůžeme tak plynule vařit. Beko k nám poslalo technika, ten napsal do papíru, že deska neudrží stálou teplotu, ale beko přes to reklamaci neuznalo. Přeprodejce nám řekl, že tyto stížnosti dostává 2x týdně.
V případě zájmu zašlu další podrobnosti o řešení reklamace, kdy mi paní z beka řekla, že se nemůžu divit, že nefunguje, když je tak levná (cena byla skoro 9000,-).
ODKAZ NA VÝROBEK: https://www.bekocr.cz/cs/katalog/varne-desky/hii-64400-at/?categorymenu-id=21
Děkuji za jakoukoliv reakci,
Jovbaková Petra
Indukční varná deska BEKO HII 64400 AT
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce věci, nikoli servis či výrobce. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího. Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodejce úspěšně prokázal, že věc namítaným nedostatkem v době převzetí netrpěla a následně reklamaci zamítl, doporučujeme zkontrolovat si, zda to bylo na základě důvodů, které zákon připouští. Pokud použil zákonné důvody, které se nezdají příliš přiléhavé, má spotřebitel možnost se obrátit na soudního znalce z oboru. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.
Nebude-li ani po předložení znaleckého posudku ve prospěch spotřebitele, možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.