Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V marci tohto roku som si objednala a riadne zaplatila kabelku. Platba išla na účet 2300518740, kód banky 8330, variabilný symbol platby 1100040303. Suma 9,79 bola zaplatená z účtu 1622489001, kód banky 5600, všetko s použitím IBAN.
Do dnešného dňa mi kabelka nebola doručená. Vidím,že sťažností na nedoručenie tovaru máme viacej.
kabelka, malá tyrkysová
Žiadam vás, aby ste mi maximálne do dvoch dní (do 14.6. 2017 do 12:00 hod.)doručili objednaný tovar, alebo okamžite vrátili peniaze, ktoré ste neoprávnene zadržali a využívali, na môj účet. V opačnom prípade na vašu firmu podám podanie v obchodnej komore a na kontrolnom úrade. Nie je predsa možné, aby ste sa takto správali ku svojim zákazníkom. Okrem toho žiadam vysvetlenie, prečo sa tak stalo a ospravedlnenie za zdržanie na moju mailovú adresu.
D.Žiaková
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážená paní Žiaková,
zboží z Vaší objednávky č. 1100040303 nebylo doručeno, jelikož nás dodavatel informoval, že došlo k chybě ve skladových zásobách a zboží již není k dispozici. O stornování objednávky a zaslání náhrady v podobě slevového kuponu ve výši 115 % ceny, včetně dalších informací, jsme Vás informovali dne 19.5.2017 prostřednictvím emailu. Více informací Vám zasílám nyní ještě na Váš email danka.ziakova@gmail.com. Doufáme, že se situace rychle vyřeší k Vaší spokojenosti.
Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Mail z 19. 5., o ktorom píšete, v pošte nemám. Neviem, či som ho dostala a omylom vymazala, alebo mi neprišiel. Prosím o jeho opätovné zaslanie a zároveň o vrátenie peňazí na účet, z ktorého bola realizovaná platba. Ďakujem.
Vážená paní Žiaková,
slevový kupon jsme Vám dle Vašeho přání stornovali a budou Vám vráceny peníze zpět na Váš účet, ze kterého byla objednávka hrazena. Peníze Vám dorazí na účet během tohoto týdne.
Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Prepáčte, že som nereagovala hneď. Peniaze za nedodaný tovra mi prišli na účet. Ďakujem za vybavenie sťažnosti. S pozdravom D. Žiaková
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.