Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16511Prodej zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2017, před 8 lety

Jan Vačviric

Znění stížnosti

Stříbro dne 13.6.2017 8,50hod. - mi nebyl umožněn nákup více jak jednoho balení kávy standart 1kg. Přitom u zboží žádné omezení na počet kusů není.Bylo mi od vedoucího prodejny řečeno,že to tak mají nařízené. Ptal jsem se které zboží v prodejně je ještě omezeno. Dále jsem si chtěl koupit min.vodu magnesii - bylo mi řečeno - už druhý den není - nebyla přivezena.Prodavačka u 3-tí pokladny od vchodu byla nepříjemná až drzá - když jsem od pokl.odcházel prohlásila "blbečku" - vrátil jsem se - říkala že to nebylo na mne - když jsem se zeptal na koho to tedy bylo neodpověděla. Mohu Vám říci ,že názor lidí na Vaši prodejnu ve Stříbře je velice záporný - každý říká ,že pokud tam nemusí tak tam nejde - naproti v Lídlu je to podstatně lepší.


Produkt

káva standart 1kg , mi.voda magnesia


Požadované řešení

Co setýče kávy nevidím důvod proč bych si zboží nemohl koupit více - jinak by omezení mělo u zboží být jasně napsané. Nebo to nezlevňujte,když toho máte málo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 10:00, před 8 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 10:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.