Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Stříbro dne 13.6.2017 8,50hod. - mi nebyl umožněn nákup více jak jednoho balení kávy standart 1kg. Přitom u zboží žádné omezení na počet kusů není.Bylo mi od vedoucího prodejny řečeno,že to tak mají nařízené. Ptal jsem se které zboží v prodejně je ještě omezeno. Dále jsem si chtěl koupit min.vodu magnesii - bylo mi řečeno - už druhý den není - nebyla přivezena.Prodavačka u 3-tí pokladny od vchodu byla nepříjemná až drzá - když jsem od pokl.odcházel prohlásila "blbečku" - vrátil jsem se - říkala že to nebylo na mne - když jsem se zeptal na koho to tedy bylo neodpověděla. Mohu Vám říci ,že názor lidí na Vaši prodejnu ve Stříbře je velice záporný - každý říká ,že pokud tam nemusí tak tam nejde - naproti v Lídlu je to podstatně lepší.
káva standart 1kg , mi.voda magnesia
Co setýče kávy nevidím důvod proč bych si zboží nemohl koupit více - jinak by omezení mělo u zboží být jasně napsané. Nebo to nezlevňujte,když toho máte málo.
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.