Společnost


Jan Svoboda

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1652Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2013, před 11 lety

Sabina Rakovská

Znění stížnosti

V ElectroWorld v Ostravě jsme zakoupili LG televizi. Od začátku vadný kus. Při první reklamaci 3 chyby, při druhé reklamaci 3 chyby a při třetí jedna chyba, která se opakuje už od začátku. Při třetí reklamaci jsme žádali odstoupení od kupní smlouvy. Reklamaci nám neuznali z důvodu, že tam údajně žádná vada není. Jedná se o vadu že TV nereaguje na ovladač a ovládací panel(tzv nejde vypnout a jakkoliv ji ovládat, stává se jednou za čas někdy i častěji). Při zjištění, že reklamaci pan Svoboda neuznal, jsme navštívili ihned servis jak je to možné. Pan Svoboda se nám dá se říct vysmál, že pokud se mu chyba neprojeví po dvou osmihodinových zapnutí TV tak tím pro něj reklamace končí a posílá spět jako neuznané. Chyby máme 2x natočené. Na video prý reagovat nebude, protože chyba musí být prokázána na jeho pracovišti. Což je nemožné, abych mu chybu dokázala, musela bych tam strávit třeba týden v kuse a zkoušet TV. Takže doteď máme vadnou TV kde víme, že chyba je, ale nevíme si rady jak to panu Svobodovi dokázat, vést s jeho pracovníky normální rozhovor není možný, protože mi připadají jako duchem přítomní někde jinde, na naše argumenty nám odpovídají pořád stejně, dokažte nám teď tady...u nepravidelné chyby která se projevuje už od začátku jejího zakoupení. Žádáme o radu, zda s tím bojovat a znovu zavést TV na reklamaci s tím že máme ještě 14 dní čas do konce záruční doby nebo se s chybou smířit s tím, že je nemožné vyreklamovat takovou chybu TV a zaplatit zkrátka za kus, který nefunguje jak má takové peníze.


Produkt

Značka a model:LG 42LV3400, Výrobní číslo:109WRBM6A413


Požadované řešení

Jako řešení by jsme viděli to, že odstoupení od kupní smlouvy nebo výměna by byla na právu. 3 stejné chyby při třech reklamacích (přitom třetí nebyla uznaná z důvodu že chyba tam údajně není, ale já mám v obývacím pokoji TV která nereaguje) svědčí o tom, že tato televize je bohužel vadný kus a na trh se vůbec dostat neměla. Nám jde pouze o princip a styl zacházení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2014 15:36, před 11 lety

V případě, že je vytčena vada a prodejce tvrdí, že se u něho neprojevuje, je třeba prokázat, že se vada na výrobku vyskytuje. Pokud je doložena videem, měl by se prodejce ve svém zamítnutí reklamace i odůvodnit příčiny vady doložené záznamem. Součástí odůvodnění zamítnutí reklamace by mělo být i prověření možných příčin vady, ať se projevila doma nebo na prodejně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2014 22:46, před 11 lety

Dobrý den p. Rakovská

Krátkou historii k uvedené zakázce.
1/OPL 159097 text:zákazní nejprve tlf. souhlasil s odvozem na servis ke zkoušení, (nepravidelná vada), po odvozu dodatečně sdělil, že nepožaduje opravu a bude řešit u prodejce
vráceno bez opravy, vyzvedne si osobně na servisu

Komentář technika: Zákazník nahlásil nepravidelný projev :nereaguje obraz ani panel, návštěva technika, zavada se neprojevila, nabídnut odvoz a kontrola na dílně, svoz , zákazník na žádost o upřesnění vady , zák. si rozmyslel...viz OPL 159097

2/OPL 159502 text:přezkoušení 3 dny po 8 hod
závada - občas nereaguje na DO ani na tlačítka se neprojevovala (DO dodáno bez baterií)
v rámci podpory provedena aktualizace SW,
vráceno bez opravy
nejedná se o záruční opravu ve smyslu OZ

Komentář technika: Zákazník požádán o upřesnění, podáno technikovi , že projev vady je jednou za týden , měsíc...

3/ OPL 159790 text:vyjádření již bylo vydáno na OPL159502,
přístroj byl opakovaně přezkoušen 2 dny po 8 hod, zákazník vadu nepředvedl, neprokázal
přístroj nemá vadu, uvedená vada TV občas nereaguje na DO ani na tlačítka na panelu se neprojevila, DO opět bez baterií, zdokumentován stav power off history,
přístroj vrácen bez bez opravy
nejedná se o záruční opravu ve smyslu OZ

Komentář technika: konzultováno s LG a EW, zák nedoložil žádný záznam o projevu vady /viz rekl. protokol EW.

Závěr: I když bylo zákazníkovi nabídnuto řešení/ doložení záznamu o vadě, nabídnuto dlouhodobé zkoušení, požádáno dodání a změření kapacity článků v DO.....nebyly odezva ze strany zákazníka.Taktéž jak jsem se informoval u prodejce , nebyl doložen žádný záznam o projevu vady.
Na jednání mých pracovníků a mne samotného se chci důrazně ohradit na vyjádření zák. /viz popis stížnosti/ jelikož já jsem se zákazníkem nikdy nejednal a technik velmi slušně nabízel pomoc při řešení rekl. ale bylo mu řečeno , že se projevuje někdy jednou za týden nebo jednou za měsíc.

Závěr: Naše firma jako goodwill nabízí zákazníkovi kontrolu jeho DO i s přiloženými bateriemi / na které byl upozorněn , že mohou být příčinou vady/ zdarma, které si myslíme že mohou být příčinou vady na které několikrát upozorňuje / TV občas nereaguje na DO / a které při podání přístroje do rekl. nebyly součástí DO a tudíž nemohly být přezkoušeny.

OPL i s podpisy zákazníka jsou k dispozici v naší firmě tak jako s texty a poznámky techniků v OPL.


S přáním pěkného dne Svoboda Jan a tým TS NOVA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:53, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.