Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, mám nahlášenou pojistnou událost 6140261. Jde o rozbité okno u francouzských dveří viz zaslaná fotodokumentace. Bohužel sklo které se rozbilo se již nevyrábí a nové sklo bude mít rozdílnou barvu, Výrobce doporučuje vyměnit obě skla viz zaslané vyjádření výrobce v dokumentaci. Očekával jsem tedy, že bude tedy odsouhlasena výměna obou částí. Dnes jsem však od likvidátora paní M. J. obdržel rozhodnutí, že bude zaplacena pouze jedna část. Jsem poněkud udiven tímto přístupem pojišťovny a nesouhlasím s ním. Není mojí vinou, že výrobce již daný typ skla, které se rozbilo již nevyrábí a není schopen zachovat barvu skla. Pokud by se jednalo o dvě okna, každé na jiné straně domu pak bych věc neřešil. V tomto případě však obě skla jsou 10 cm od sebe s rozdíl barvě pokud bude tedy vidět. Pojistka na skla je do výše 110 000 CZK. V tomto případě je indikovaná cena jednoho skla cca 5000 CZK. Pokud by se uznala výměna na obě skla jde o stále o cenu pod 10% pojistné částky. Pokud postupuje pojišťovna pří této částce tímto přístupem obávám se, že při větší škodě ochota něco uhradit byla ještě nižší než v tomto případě. Je to první pojistná událost od založení pojistky a tento naprosto neklientský přístup. Připouštím, že uvažuji o vypovězení všech pojistek co u Čěské pojišťovny mám a přejdu ke konkurenci pro které možná klient bude více znamenat. Prosím o přehodnocení přístupu k řešení škodní události pokud možno s více klientským přístupem.
pojistná událost 6140261
Zatím mám objednáno jedno sklo do rozbité části dveří a provedu jeho výměnu. Pokud po výměně bude skutečně rozdíl v barvě skla obou částí dveří viditelný žádám o úhradu výměny skla i druhé půlky dveří.
Děkuji Pavel Taufer
|
Tweet |
Pokud bylo sjednáno pojištění, které kryje poškození věci, bude také záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývá zde také vymezeno, jaký rozsah škod pojištění kryje.
Nesouhlasí-li spotřebitel s výší pojistného plnění, má právo žádat zdůvodnění výše pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě. Nebude-li spotřebitel souhlasit se zdůvodněním výše pojistného plnění a pojišťovna bude trvat na závěrech šetření pojistné události, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů. K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážená pane Taufere,
velice nás mrzí, že námi podané stanovisko pro Vás nebylo dostačující. Proto daný případ opětovně pečlivě prověříme.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.