Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16525Nedoručení zásilky v daném termínu a podávání lživých informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2017, před 8 lety

Martina Frydrychová

Znění stížnosti

Dobrý den,
12.6.2017 mi měla být doručena zásilka č. 40783800959. Ráno mi přišla sms, že mi balík bude doručen mezi 12-14 hod. V 10:41 jsem měla zmeškaný hovor z čísla 792311329. V 10:57 jsem volala na číslo zpět, ale nikdo mi telefon nevzal a již v 11:35 mi byla doručena sms, že mám balík uložen v PPL ParcelShopu. V 11:45 jsem volala opět na výše uvedené tel. č. a bylo mi sděleno, že mi balík nebyl doručen, protože je na balíku není uvedeno číslo popisné, které by doručovatel mohl vidět na domě. Podotýkám, že na balíku byla uvedena adresa přesně taková jaká je na domě, takže to byla první lživá informace. Po dotazu jakto, že balík již v 11:35 byl uložen v ParcelShopu, když mi měla být zásilka doručena až mezi 12-14 a že nemůžu si zásilku vyzvednout a chci ji doručit domů mi doručovatel sdělil, že mi tedy zásilku doručí následující den tedy 13.6. Dne 13.6. mi nepřišla žádná sms o doručení a samozřejmě mi zásilka doručena nebyla a proto jsem šla před zavíračkou do Parcelshopu a paní prodavačka mi sdělila, že zásilka je na Parcel shopu od 12.6. od 11:35, tedy doručovatel se o doručení zásilky druhý den vůbec nepokusil, což je opětovné podání lživé informace. Žádám vysvětlení dané situace a finanční náhradu, protože jsem nedostala službu za kterou jsem si zaplatila a to doručení zásilky domů do druhého dne, i přesto, že jsem byla celý doma a zásilku mohla převzít a zároveň částka 110 Kč absolutně neodpovídá tomuto neprofesionálnímu až sprostému přístupu!!!


Produkt

zásilka č. 40783800959


Požadované řešení

žádám vysvětlení dané situace a navrácení peněz za službu, která mi nebyla poskytnuta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2017 09:48, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 17:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.