Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16526Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2017, před 8 lety

Libuše Vrablíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7.6.2017 v 15:39 hodin mi došel e-mail s tímto textem:
*****************************************************************
dne 7.6.2017 jsme učinili pokus o doručení zásilky Balík Na poštu s adresou s podacím číslem xxxxxxxxxxx (viz níže)

Doručovací pokus na adrese Masarykova 870/125, 25219 Rudná nebyl úspěšný.

Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:

Masarykova 105/47
25219 Rudná

Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
Út 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
St 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
Čt 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
Pá 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
So 8:00 - 10:00
Ne zavřeno

Tel.: 311670231

Dobírku můžete na této poště uhradit kartou.

Počet dní, po které bude Vaše zásilka uložena (úložní doba): 15.

Zásilku si vyzvedněte nejpozději do 25.5.2017.

Nevyzvednete-li si zásilku do výše uvedeného termínu, bude zásilka vrácena zpět odesílateli.

***************************************************************
1. nikdo se ani nepokusil o doručení a rovnou uvedl, že se nepodařilo doručit (to se mi u naší pošty v Rudné stává opakovaně)
2. nedostala jsem žádný lístek do schránky, že se někdo pokusil doručit a že mám zásilku na poště
3. 7.6.2017 mi došla e-mailová zpráva, že po dobu 15 dnů je zásilka k vyzvednutí na poště v Rudné
4. dnes, 13.6.2017, mi na poště v Rudné sdělili, že dne 9.6.2017 zásilku vrátili odesilateli (tj. po 2 dnech !!! od přijetí, přitom zásilka měla být na poště 15 dnů - viz text výše)
5. v textu je uvedeno, že zásilka bude na poště 15 dnů, a přitom do 25.5.2017. Na poště se zřejmě obrátil čas, když 7.6. jste se pokusili o doručení a zásilku si mám vyzvednout do 25.5. (předpokládám, že jde o překlep a má být uvedeno vyzvednutí do 25.6. - pak ale nechápu, proč 9.6. jste zásilku vrátili)

Protože nemá cenu stěžovat si do Rudné, tam jsem to dneska marně řešila (výsledek: zavolejte si odesilateli...), posílám stížnost touto cestou.

Služby pošty, alespoň té v Rudné, bohužel neodpovídají 21.století a vzhledem k faktu, že je nízká nezaměstnanost a kvalitní zaměstnanci se špatně shánějí, asi nemůžeme doufat ve zlepšení. Ale to co pošta předvedla s touto mojí zásilkou, je mi nepochopitelné.


Produkt

Vrácení zásilky po 2 dnech odesilateli !


Požadované řešení

Chci, aby pošta kontaktovala odesilatele mé zásilky a zajistila její opakované doručení na mou adresu, případně na poštu v Rudné a to mi oznámila a nechala mě v rozumné době zásilku vyzvednout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2017 09:23, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.