Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16531Částka 2247,00kč strhnuta z mého účtu bez mého souhlasu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2017, před 8 lety

Lucie Procházková

Znění stížnosti

Dnes 07:31
Dobrý den,

v pondělí 12.6. po napsání emailu vám jsem zkoušela profil okamžitě zrušit, ale odkazuje mne to na to, že si nejdřív musím zrušit Premium členství. To jsem ale nikde nenašla, kde se ruší. V Nastavení jsem nic takového nenašla. Jak mám ,prosím, profil zrušit okamžitě???
Platbu jsem provedla na měsíc o další částce na předplacení se nikde nepsalo.
Žádám o vrácení peněz.


______________________________________________________________
> Od: be2 Customer Service
> Datum: 13.06.2017 19:19
> Předmět: Re: [Ticket#2017061210008105] Vráceni platby
>
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau



06/12/2017 10:40 wrote:Dobrý den,

včera mne čekalo nemilé překvapení po zjištění přes internetové bankovnictví, že
jste mi strhly čásku 2247,00 kč bez moje souhlasu.
Do vaší seznamky jsem se registrovala v únoru a platila jsem poplatek na 1 měsíc.
Jakým právem mi strháváte peníze bez mého souhlasu.
Požaduji okamžíté vrácení peněz a zrušení účtu na vašich stránkách.

Předem děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Žádám o vrácení celé částky. Platila jsem poplatek na měsíc. Po měsíci jsem měla za to, že se profil automaticky zruší. Ani jsem ho nepoužívala po uplynutí měsíce. Nikdo mne neinformoval o prodloužení (př. email, sms,atd.)
Kartu jsem si po zjištění, že mi strhly peníze, zablokovala. Nikde není popsáno, jak se profil zruší. Nejhorší zkušenost, co se týká online registrace.
Prosím o pomoc a vyjádření.
Předem děkuji za odpověď.
LP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2017 10:42, před 8 lety

Společnost musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že smlouva se vyloží ve prospěch spotřebitele.

Pokud společnost informaci o ceně uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohli být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2017 15:49, před 8 lety

User ID: 156615143

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 06.09.2017.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.6.2017 16:12, před 8 lety


Lucie Procházková

Dobrý den,
žádala jsem o okamžité zrušení a také o vymazání mých údajů! Na profil vůbec nechodím, na co tam bude další 3 měsíce? A také žádám o vrácení peněz, které jste mi neprávem strhly z mého účtu. Mimochodem, ať počítám, jak počítám, tak částka 2247,00kč opravdu na prodloužení dalších 3 měsíců nesedí ( 149 x 3) viz váš printscreen.
Za posledních pár dní, co jsem surfovala na internetu jsem stejných stížností našla, jako ta moje, našla mraky! Neměli by jste se zamyslet nad sebou?????

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2017 11:55, před 8 lety

User ID: 156615143


Přejeme Vám dobrý den, paní Procházková.

Tímto Vám potvrzujeme, že Váš profil na be2 byl smazaný.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného ke dni 06.02.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady. Jak již bylo uvedené v rámci zprávy ze strany Zákaznického centra ze dne 13.06.2017, cena prodlouženého VIP členství, t.j. 2247 Kč, je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

VIP členství je prodloužené v případě, že ho klient včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období. Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto - v souladu s VOP be2 - prodloužené.

I přes výše uvedenou skutečnost, že jste své VIP členství včas a řádně nevypověděla, bychom Vám rádi nabídli částečnou refundaci uhrazeného členského poplatku ve výši 1498 Kč, která odpovídá dvou měsícům platnosti VIP členství.

Děkujeme Vám za zpětnou reakci v souvislosti s uvedenou nabídkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2017 18:10, před 8 lety


Lucie Procházková

Dobrý den,
chápu to správně, že jste mi ochotni vrátit částku 1497 Kč na můj účet, prosím?
Předem děkuj za odpověď.
LP

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2017 11:23, před 8 lety

User ID: 156615143

Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve 1498 Kč k datu 16.06.2017 refundovaná.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.6.2017 21:04, před 8 lety


Lucie Procházková

Hodnocení: