Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den.
Jestliže existuje soutěž o nejnekvalitnější služby pošty,vyhrává pobočka Libčice nad Vltavou 25266,dlouhodobá neochota ,laxnost,lenost a šlendrián.
Ve vlastní přestávce mezi směnami, jsem si jel vyzvednout oznámenou zásilku s doručenkou, kde je jméno, příjmení, adresa, včetně data narození.Přijdu na pobočku,a zásilka byla dopoledne předána úplně cizímu člověku,který zásilku otevře, zjistí že nepatří jemu ,ale zásilka na pobočce není ani rozlepená.
Jak se to vůbec může něco takového v dnešní době stát?Jestli Petr nebo Miroslav je stejné příjmení,nebo se vrátit ke slabikáři...je to porušení snad veškerých poštovních předpisů včetně listovního tajemství,žádám proto o vyšetření a potrestání úřednice která zásilku předala
děkuji Kosík Miroslav
prošetření a potrestání úřednice
|
Tweet |
Poštovní zásilku, která je určena do vlastních rukou výhradně jen adresáta, podnik vydá v místě určeném v poštovní adrese fyzické osobě, která prokáže (občanským průkazem, řidičským průkazem, cestovním dokladem; u cizinců osobním dokladem, který umožňuje pobyt v ČR), že je adresátem, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Této fyzické osobě může být poštovní zásilka vydána kdekoliv.
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.
Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.