Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.11.2013 jsme o prodejně Eurolidovka v OC Area Bory v Plzni zakoupili kozačky za 339,50 Kč. Vzhledem k počasí je dcera začala nosit o týden později, tj.19.11.2013. Po 14 dnech se jí boty rozbily- začal se olupovat materiál ze špiček bot a na jedné je patrná menší díra. Jinak jsou boty jako nové - nikde nejsou odřené, podpatky jsou neochozené. Vzhledem k tomu, že nejsme z Plzně jsem tyto boty v prodejně reklamoval 9.12.2013. Paní vedoucí byla neochotná už při vypisování reklamačního protokolu a původně ho ani nechtěla vypsat s tím, že nám reklamaci neuznají a je to zbytečné.
12.12.2013 mě přišla smska s oznámením o vyřízení reklamace. V pátek 13.12.2013 jsem došel do prodejny. Paní vedoucí mě boty předala s tím, že nám říkala že reklamaci neuznají. Na můj argument, že boty se přeci nemůžou po 14 dnech používání takhle zničit, mě bylo sděleno, že se dcera musí naučit chodit pořádně. Na reklamačním protokolu není vůbec uvedeno proč byla reklamace zamítnuta.
Obuv 8 (nízké kozačky na podpatku)
reklamaci uznat za oprávněnou a vrátit peníze
|
Tweet |
Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný v případě, že reklamaci zamítne, ji řádně písemně odůvodnit. Zároveň do prvních 6 měsíců od zakoupení se uplatňuje tzv. rozpor s kupní smlouvou, kde musí prodejce prokázat, že zákazníkovi předal zboží v pořádku, jinak je vada považována za existující již při převzetí dle § 616 odst. 4 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.