Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16542Neoprávněné stržení peněz z mého účtu,ke kterému došlo 12.6 2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2017, před 8 lety

Věra Vnenková

Znění stížnosti

Dnes jsem našla na svém účtu stržené peníze,vůbec netušila o co jde,proto si vyhledala onu firmu Be2, kde byla přihlášena tak dávno,že si to ani nepamatuji. Nemám tušení,jak účet zrušit,už ani nevím kde.
Proto jsem ihned napsala email o okamžité zrušení mého ůčtu na email,který jsem našla na těchto stránkách.


Požadované řešení

Okamžité zrušení mého účtu na Be2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 10:31, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2017 10:40, před 8 lety

Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2017 11:29, před 8 lety


Věra Vnenková

Email je janinaseznamka@seznam.cz.Věrysa je přezdívka. 10 měsíců jste mi nikoho nenavrhli. Nechápu za co platit,když jste nedodrželi slíbené seznámení na míru.
V prvních 5 dnech 35 mužů s rozmazanou tváří,o 10 let mladších,zedník ,jeřábník atd.
Já studuji druhou vysokou školu a jsem dost atraktivní. To co slibujete neplníte,popravdě žádné návrhy za 10 měsíců od zaplacení neplníte. Na bezplatné seznamce,kde se se svým nynějším partnerem seznámila,měla za 5 dní 400 odpovědí.
Nenašla žádný formulář na odhlášení ani prémiové odhlášení,které chcete při kliknutí na zrušení účtu. Kliknutím zrušit účet se tak nestane. Odvoláváte se na sekci,kde se opětovně odhlásit,ta taky neexistuje. Na emaily dostala odpověď.kterou nedávala.
Vše si bod po bodu nafotila,včetně počtu a rozmazaných fotek, výpovědi.
Proto si přeji Ihned zrušit účet,který nedokážete najít?
žádám o navrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby,kterou za peníze nabízíte. Nikoho mi nenavrhli v posledních 10 měsících

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2017 12:10, před 8 lety

Pokud společnost nedostála svému závazku a službu neposkytla, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2017 11:19, před 8 lety

user email: janinaseznamka@seznam.cz

Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve 2247 Kč k datu 16.06.2017 refundovaná.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2017 20:55, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 09:38, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.