Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V e-shopu jsem objevil dne 17.3.2017 použitý mobil HTC 10. Informoval jsem se u prodejce na stav a funkčnost. Vzápětí přišla odpověď,že se jedná o nepoškozené a kompletní zboží. 19.3.2017 jsem přístroj objednal. 20.3.2017 mi byl doručen. Týž den jsem zjistil, že přístroj nemá odblokovaný původní Google účet a je nepoužitelný. Navíc mne překvapil štítek zespod krabičky: „Battery rundown test fail (poor lifetime) / Charging/battery.
21.3.2017 jsem poslal přístroj k odblokování a k vysvětlení štítku o stavu baterie. Kolegové tvrdili, že se pokusí přístroj odblokovat, ale nepodařilo se, tak jej poslali na reklamaci. Bohužel ani nikdo nepodal žádné vysvětlení ke stavu baterie. Nechápu, proč mi byl telefon prodán jako nepoškozený!! Po uplynutí 30dní jsem několikrát volal na CZC a stále mi operátoři říkali ať ještě vydržím..Dokonce mi 5.5.2017 pán z reklamačního nabídl dobropis, ale věřil, že každým dnem už mobil musí přijít..Dne 24.5.2017 se mi telefon vrátil po 64dnech reklamace(!!) a opět nefunkční. Odblokován sice byl, ale při nabíjení se nabilo cca 10% a pálila se nabíječka. Jedná se o přístroj z EU distribuce, kde by problém s CZ lokací být neměl..Bohužel CZ lokaci mobil nemá, ani není nikde uveden štítek s "ENG". Následující den 25.5.2017 jsem tedy telefon poslal zpět s požadavkem na nový přístroj jako kompenzaci za nepřiměřeně dlouhé čekání na vyřízení reklamace. V CZC bohužel pouze zahájili další reklamaci a nutí mě čekat dalších 30?? dní! Volal jsem tam i psal a žádal odstoupení od smlouvy, ale musím prý čekat na vyřízení reklamace.. Přijde mi to hodně nestandardní. Do této poslední koupi jsem byl spokojeným zákazníkem CZC. Děkuji. S pozdravem Martin Bradáč
použitý mobil HTC 10
Požadované řešení je odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace a vrácení peněz za přístroj a 2x poštovné na zpětné zaslání.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.