Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem jako dárek 2lístky na představení do VIP sektoru na Ladies Night za 3598Kč s neomezenou konzumací šampaňského a nealkoholických nápojů. Po zaplacení 4. 2.2017 jsem obdržela dva lístky a po týdnu mi byly doručeny další 2lístky, o které jsem nestála.
Šampaňské nebylo vůbec, jen šumivé víno a to došlo po první nalité skleničce. Bylo jen teplé bílé víno, teplá Coca-Cola a minerálka, VIP sektor spočíval v prvních dvou řadách z celkového hlediště ničím označen, vylepšen, neboli cokoliv poskytujícího nad rámec běžného vstupného a když jsem si chtěla jít pro pití musela jsem přes podium, kde probíhal program, nemluvě, že veškerý program byl orientován pouze na čelní pohled a my tak měly pocit, že sedíme ve druhé kategorii. Pořadatele jsem na tuto skutečnost upozornila hned na místě a požádala ho o kompenzaci, která mi byla na místě přislíbena, po urgenci mi byl nabídnut nový lístek na představení, o který však nejevím zájem s ohledem i o upadající umělecké tvorbě. Navrhla jsem jako kompenzaci 6lahví Bohemia Chardone od té doby se pochopitelně nic nedělo. Vše bylo zaplaceno 4.2.2017 včetně poštovného 3 697,00 CZK. Akce se uskutečnila 15.dubna 2017 v Rock Opera Praha.
https://www.facebook.com/ladiesnightshow.cz/?fref=ts
6 lahví Bohemia sekt chardone, i když bych nyní měla požadovat už 12lahví.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by tak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud se spotřebitel rozhodl čerpat služby ve snížené kvalitě, měl by při reklamaci služeb nárok na přiměřenou slevu z ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.