Společnost


YESMAN GROUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16552Zaplacený VIP sektor bez VIP sektoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2017, před 8 lety

Tereza Mikšaníková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem jako dárek 2lístky na představení do VIP sektoru na Ladies Night za 3598Kč s neomezenou konzumací šampaňského a nealkoholických nápojů. Po zaplacení 4. 2.2017 jsem obdržela dva lístky a po týdnu mi byly doručeny další 2lístky, o které jsem nestála.
Šampaňské nebylo vůbec, jen šumivé víno a to došlo po první nalité skleničce. Bylo jen teplé bílé víno, teplá Coca-Cola a minerálka, VIP sektor spočíval v prvních dvou řadách z celkového hlediště ničím označen, vylepšen, neboli cokoliv poskytujícího nad rámec běžného vstupného a když jsem si chtěla jít pro pití musela jsem přes podium, kde probíhal program, nemluvě, že veškerý program byl orientován pouze na čelní pohled a my tak měly pocit, že sedíme ve druhé kategorii. Pořadatele jsem na tuto skutečnost upozornila hned na místě a požádala ho o kompenzaci, která mi byla na místě přislíbena, po urgenci mi byl nabídnut nový lístek na představení, o který však nejevím zájem s ohledem i o upadající umělecké tvorbě. Navrhla jsem jako kompenzaci 6lahví Bohemia Chardone od té doby se pochopitelně nic nedělo. Vše bylo zaplaceno 4.2.2017 včetně poštovného 3 697,00 CZK. Akce se uskutečnila 15.dubna 2017 v Rock Opera Praha.


Produkt

https://www.facebook.com/ladiesnightshow.cz/?fref=ts


Požadované řešení

6 lahví Bohemia sekt chardone, i když bych nyní měla požadovat už 12lahví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 09:39, před 8 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by tak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud se spotřebitel rozhodl čerpat služby ve snížené kvalitě, měl by při reklamaci služeb nárok na přiměřenou slevu z ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 10:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.