Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
když Vás to doručování tak nebaví a nejde vám, tak se na něj raději vykašlete! Nechápu, proč široce inzerujete poměrně drsně zpoplatněnou službu "balík do ruky" když něčeho takového nejste zjevně schopni!
V úterý 6.6.2017 dopoledne jste mi napsali, že jste převzali zásilku č. DR3660737468F a o termínu doručení mě budete informovat.
Ve čtvrtek 8.6.2017 v 13:28, jste mi napsali, že mi tu zásilku "dnes, nejpozději do 19:00 hod" doručíte. Žádný telefon, kde by bylo možné čas doručení změnit, nic! (takže přeloženo: během následujících šesti (!!!) hodin ti možná doručíme balík. jestli se ti to nelíbí, tak si stěžuj třeba na lampárně!)
I když jsem telefon uváděla, neměla jsem žádný telefonát od doručovatele, kde by se mě pokusil kontaktovat, když se zřejmě nedozvonil na zvonek (pokud se tu vůbec objevil, o čemž pochybuji!). Takže Vaše další zpráva z poledne 9.6.2017, ve které píšete, že "se vám PŘES VEŠKEROU SNAHU nepodařilo doručit zásilku" mi přijde opravdu úsměvná!
Dále se v SMS píše, že balík bude uložen na poště Praha 10, PSČ 100 00. Nechápu, proč by měl být uložen na této tragické poště, kde je cokoli na strašně dlouhé lokte, protože se jedná o spádovou poštu, která je poddimenzovaná na to, jaký kus města od ní spadá! Už dávno jsem si přece kvůli tomu zřídila dosílací poštu na Počernickou (108 00). Asi rok trvalo, než mi tam opravdu začly chodit doporučené zásilky a pokaždé, když si standardní pošťačka vezme dovolenou nebo onemocní, tak stejně musim naběhnout znovu na Černokosteleckou.GRRR! Už mě to fakt nebaví!
V pondělí mi ve schránce přistál lísteček, že zásilka leží na poště Počernická (108 00).
Tak jsem dnes naběhla na Počernickou, abych si balíček vyzvedla a on je ZASE NA ČERNOKOSTELECKÉ! To už je opravdu vrchol!
Nezřizovala jsem si dosílací poštu, abych si ten opruz pokaždé musela střihnout dvakrát, protože ty informace o dosílací poště stejně nikdo nečte!
Podle pracovnice balíkové přepážky se jedná o chybu Malešické třídírny. Ale MNĚ JE TO ÚPLNĚ JEDNO, ČÍ JE TO CHYBA! JÁ PROSTĚ NECHCI TRÁVIT SVŮJ ČAS POBÍHÁNÍM MEZI POŠTAMI A ZJIŠŤOVÁNÍM, KAM TO ZASE KTERÝ MATLÁK DORUČIL A PROČ!
Já bych si za dosílací poštu klidně připlatila, ale muselo by to fungovat!
Takhle to je skoro co zásilka, to bota!
Nemohli byste se přestat rozptylovat prodejem loterií, kancelářských potřeb a jiných kravin a začít dělat pořádně to, co od pošty člověk očekává (tj. DORUČOVAT zásilky)?
zásilka: DR3660737468F, dosílací pošta Praha 10, Počernická, 108 00
Nemít rozpětí na doručení v rozsahu 6 hodin, oznamovat termín doručení v předstihu, a hlavně doručovat nebo ukládat tam, kam máte!
|
Tweet |
Dosílka je služba. Služba, která byla stanovena ve smlouvě. Česká pošta tak má povinnost plnit službu z této smlouvy. Pokud takovou smluvní povinnost poruší, má zákazník nárok na náhradu škody. Prvotní je vždy náprava služby a případná náhrada škody.
V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu. Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.
Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman