Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podala jsem si žádost(29.11.2016)na poště v Církvici(285 33),aby má korespondence zůstávala na místní poště.Vždy jsem si ji vyzvedla.Z nutnosti tohoto opatření jsem ještě zavolala do Kutné Hory (327314184-mluvila jsem s ženou,podruhé s mužem).Nejdůležitější "obálka"mi byla vhozena na adresu Jakub 140.Přes nepříjemnosti(stále se ještě vlečou)jsem na výše uvedeném místě žádala pouze o domluvu,aby se už nic podobného neopakovalo.Osobně jsem na ulici doručovatelku oslovila s již zmíněnou žádostí.Prý je nová a již to bude vědět.V pondělí 12.6.2017(víc jak po půl roce mé žádosti)mi trčel balíček ze schránky,mé štěstí že jsem u schránky byla první.Nehledě na obsah,mě stálo 60,-Kč poštovné,určitě by se mini balíček vešel bez problémů i do schránky.Napříště přehodnotím využití vašich služeb.Do Kutné Hory na stížnosti se nelze od pondělí dovolat,proto využívám tuto možnost s žádostí o postih této nezodpovědné slečny(paní).Brýle jsem s sebou v Jakubu neměla a tak se stalo,že výzva určená Holubové Vendule č.p.172,je u mě.Na výzvě je jméno doručovatelky Janušková Tereza.Na poštu do Církvice jsem skrze výzvu p. Holubové volala.
POŠTOVNÍ DORUČOVATELKA NEPLNÍ ZODPOVĚDNĚ SVÉ POSLÁNÍ
POSTIH NEZODPOVĚDNÉ DORUČOVATELKY.DÁVALA JSEM JÍ CELÝCH PŮL ROKU ŠANCI NA ZLEPŠENÍ!
|
Tweet |
Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.
Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman