Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako svatební dar jsme dostali voucher na let balonem pro 2 osoby (zakoupený přes agenturu Kup to nej!). Když jsem se v srpnu 2013 snažila telefonicky dohodnout termín letu, nikdo telefon nebral a vzápětí mi přišla sms, ať svůj požadavek napíši do sms nebo emailu, aby byl rychleji vyřízen. Napsala jsem sms, žádná reakce. Po cca 2 týdnech jsem do společnosti opět volala, opět se opakovala tatáž situace - tentokrát jsem poslala email, na který ale také nikdo nereagoval. Do společnosti jsem volala ještě několikrát, vždy se postup opakoval.
poukaz na romantický let balonem pro dva
Voucher měl platnost do 1.10.2013, čili již propadl. Chtěli bychom tedy vrátit peníze, vzhledem k tomu, že k čerpání služby nedošlo kvůli poskytovateli.
|
Tweet |
V případě, že je v rámci smlouvy uhrazena cena služby, je poskytovatel povinný umožnit její využití. V případě, že služba není využita z důvodu překážky na straně poskytovatele, je povinný vrátit zaplacené finanční částky.
Společnost na výzvu ke sdělení kontaktní osoby nereagovala, tudíž nebude možné dále řešit spor prostřednictvím tohoto portálu.
V případě, že se chce spotřebitel dále domáhat svého nároku, bude nutné obrátit se na příslušný soud. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.