Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2016 jsem měl na své životní pojistce kladný zůstatek, dvakrát jsem byl telefonicky informován, že do žádosti o ukončení smlouvy mám uvést výplatu zůstatku pomocí poštovní složenky. Nic nedorazilo až v tomto týdnu byla doručena upomínka "dlužné" částky 1.700,- CZK. Vysvětlení i po vyžádání pořád nemám. Pokud částku do 14 dní neuhradím, je mi hrozeno vymáháním a samozřejmě s tím spojenými náklady. Telefonicky = bez záznamu se s nimi již bavit nemá smysl, emailem mi informace nepošlou "v rámci ochrany osobních údajů". Co si o tom myslet.
Rád bych obdržel záznamy dvou telefonických hovorů, jež jsem uskutečnil před podáním žádosti o zrušení pojistné smlouvy. Dále by mne zajímalo co si pojišťovna doúčtovala aby bylo co vymáhat. Zároveň kdo další má s nimi obdobné zkušenosti a komu již nervy přetekli a má zájem se přidat do hromadné žaloby, neboť výhružnou upomínku bez ničeho nepovažuji za standard.
|
Tweet |
Vznikl-li spotřebiteli nárok na poskytnutí pojistného plnění, je společnost povinna dostát svému závazku. Pokud tak neučiní, je vhodné uplatnit reklamaci.
Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.