Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.6 mě byl "doručený" baliček stylem, že se pán Němeček neobtěžoval mi to dovest domů ale nechal to zrovna v ParcelShopu. Když jsem mu zavolala potom co mi došla sms , tak mi řekl ,že u nas zvonil a přitom jsme byli na dvoře , kde je silnic. A at se nikdo na me nezlobí byli jsme doma 3 dospělý . Po dotazu proc mi teda nezavolal ,kdyz byl pred barákem jeho odpoved byla , že neměl signal ? Tak tohle je co za přistup? Ja si platim poštovné a jeste si proto musim zajet? Tohle tady nebylo poprvé ale doufám, že naposled.
Aby si zaměstnanec plnil povinost.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.