Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16563Neprofesionální přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2017, před 8 lety

Lucie Rýparova

Znění stížnosti

Dne 13.6 mě byl "doručený" baliček stylem, že se pán Němeček neobtěžoval mi to dovest domů ale nechal to zrovna v ParcelShopu. Když jsem mu zavolala potom co mi došla sms , tak mi řekl ,že u nas zvonil a přitom jsme byli na dvoře , kde je silnic. A at se nikdo na me nezlobí byli jsme doma 3 dospělý . Po dotazu proc mi teda nezavolal ,kdyz byl pred barákem jeho odpoved byla , že neměl signal ? Tak tohle je co za přistup? Ja si platim poštovné a jeste si proto musim zajet? Tohle tady nebylo poprvé ale doufám, že naposled.


Požadované řešení

Aby si zaměstnanec plnil povinost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2017 09:31, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 10:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.