Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer můj problém se tyká vyučtování za plyn odebíral jsem od nich jeden rok plyn.V tomto roce jsem měl doplácet za plyn 51 000kč spotřeba mě stoupla o cca o 3000m3.Rok před tímto a rok po tomto vyučtování to dělá cca 1000m3.Nejsou mi schopni vysvětlit jak je možné že spotřeba tak kolisa.Na plynovém zařízení se nic nedělalo.Dále reklamace vyšla že plynoměr je v pořádku.Dále mi zaslaly opravnou fakturu s tím že doplatek je cca 2000kč které jsem doplatil.Náhle po doplatku přišli z plynáren a plynoměr mě byl odmontován s tím že jsem neuhradil fakturu.Po telefonu mě bylo sděleno že opravná faktura je neplatná.Problém je v tom že nechápu jak je možné že spotřeba tak stoupla a nikdo mi není schopen odpovědět.Chtěl jsem se domluvit na splátkovém kalendáři ale jelikož jsem vedený na UP tak můj příjem je cca 10000kč a splátka je 8500 na což nemám prostě finanční prostředky.
Prošetřit a vysvětlit moje dotazy.Dále eventuálně nový splátkový kalendář na který budu mít finanční prostředky
|
Tweet |
V případě, že bylo vyúčtování reklamováno, plynoměr byl prověřen akreditovaným metrologickým střediskem, který na něm závadu nezjistil. V takovém případě je třeba získat informaci kolik % vad na plynoměru může středisko prokázat. Pokud by spotřeba převyšovala možnost celkové spotřeby nemovitosti, bylo by takové vyúčtování v rozporu s dobrými mravy.
Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Dozorovým orgánem v oblasti energetiky je Energetický regulační úřad.