Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1657Vyučtování plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2013, před 11 lety

Josef Prosecký

Znění stížnosti

Dobrý večer můj problém se tyká vyučtování za plyn odebíral jsem od nich jeden rok plyn.V tomto roce jsem měl doplácet za plyn 51 000kč spotřeba mě stoupla o cca o 3000m3.Rok před tímto a rok po tomto vyučtování to dělá cca 1000m3.Nejsou mi schopni vysvětlit jak je možné že spotřeba tak kolisa.Na plynovém zařízení se nic nedělalo.Dále reklamace vyšla že plynoměr je v pořádku.Dále mi zaslaly opravnou fakturu s tím že doplatek je cca 2000kč které jsem doplatil.Náhle po doplatku přišli z plynáren a plynoměr mě byl odmontován s tím že jsem neuhradil fakturu.Po telefonu mě bylo sděleno že opravná faktura je neplatná.Problém je v tom že nechápu jak je možné že spotřeba tak stoupla a nikdo mi není schopen odpovědět.Chtěl jsem se domluvit na splátkovém kalendáři ale jelikož jsem vedený na UP tak můj příjem je cca 10000kč a splátka je 8500 na což nemám prostě finanční prostředky.


Požadované řešení

Prošetřit a vysvětlit moje dotazy.Dále eventuálně nový splátkový kalendář na který budu mít finanční prostředky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2014 12:15, před 11 lety

V případě, že bylo vyúčtování reklamováno, plynoměr byl prověřen akreditovaným metrologickým střediskem, který na něm závadu nezjistil. V takovém případě je třeba získat informaci kolik % vad na plynoměru může středisko prokázat. Pokud by spotřeba převyšovala možnost celkové spotřeby nemovitosti, bylo by takové vyúčtování v rozporu s dobrými mravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 17:08, před 10 lety

Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Dozorovým orgánem v oblasti energetiky je Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.