Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, rád bych se podělil o náš zážitek z obchodního domu Sconto v Hradci Králové. Vybraná sedací za 28 000,- propálená a s vadným kováním opěrky zad, jako bonus přibalen reklamační protokol od zákazníků před námi, výměna po 14 dnech. Vestavěná skříň 12 000,-, ano byla ve výprodeji jako vystavený kus, slíbeny nové tlumiče dorazu,ale po předání nebyly ani nové tlumiče a navíc čerstvě poškozené dveře, s velkým znechucením jsme to přešli. U relaxačního křesla jsme si naštěstí všimli rozpáraných švů při nakládce, výměna okamžitá. Tv stěna EDGE s podsvícením, reklamovali jsme chybějící dálkové ovládání podsvícení. Jako náhrada přišel druhý adaptér napájení, nikoliv ovladač. Ovladač nemáme do dnes. Abych nezapomněl, za konferenční stolek musíme Sconto pochválit, jediný byl v pořádku.
Nakoupeno v květnu 2017, útrata cca 70 000,- celkem.
Nespokojenost, nervy, hitparáda ztraceného času.
Prosím alespoň o dodání ovladače ke stěně Edge
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
omlouvám se Vám za komplikace, které Váš nákup u nás provázely. U sedací soupravy došlo k chybě na skladě, kdy Vám byl na základě systémové chyby vydán kus určený jako skladová reklamace pro dodavatele. Za toto se omlouvám; sedací souprava Vám byla vyměněna za novou. Ohledně tlumičů ke skříni už bylo také vše vyřešeno a vysvětleno. Ovladač Vám byl zaslán prostřednictvím PPL dne 29.5., před odesláním byl zkontrolován, takže nevím, kde se stala ta proměna za adaptér...
S pozdravem a omluvou
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Dobrý den, mohu vědět kdo kontroluje zboží? Protože rozdíl mezi dálkovým ovládáním a napájecím adaptérem by měl poznat snad každý viz. foto z vašich stránek a foto došlého zboží.
Dobrý den,
asi jde hlavně o to, že Vy máte ve smlouvě provedení 4138021.01 a ne provedení 00, od kterého mi posíláte stránkový Prinstscreen. U provedení 01 je jen bílé světlo a systém zap./vyp. Regulovatelné barevné světlo s ovladačem, který požadujete je u provedení 00, které ale ve smlouvě nemáte. Bylo Vám tedy zasláno správné ovládání - pouze na systém zap./vyp.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Milý pane Hušku, děkuji za vysvětlení, mohu ještě vědět od kdy je na webu nabídka stěny Edge rozdělena na dva typy? Dovoluji si podotknout, že v době nákupu i v době pořízení screenshotu byl ve vaší nabídce na webu pouze typ 00! Tak vás tedy prosím, nedělejte ze mne hlupáka. Proč jsme nebyli upozorněni při nákupu, že se jedná o výrobek s více variantami podsvícení?
Dobrý den,
provedení 00 je v naší nabídce od prosince 2015 a provedení 01 od července 2016, stejnou dobu jsou i na našich webových stránkách. Proč jste nebyli upozorněni na to, že se jedná o výrobek s více variantami podsvícení nevím, protože nevím, jak probíhal nákup a Vaše poptávka. V případě dalších dotazů mě, prosím kontaktujte na e-mailu: jakub.husek@sconto.cz
Děkuji za pochopení.
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.