Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 16.6.2017 kolem 19.hodiny jsem nakupoval v Penny Červený Kostelec.Na prodejně nebylo zboží,které společnost nabízí-upozorňuji,že to není poprvé a tak jsem si nadávkami chladil vztek.
Nikdo mě neupozornil na mé chování a až u pokladny mne údajná ochranka,která se nelegitimovala,chytla pod krkem a slovně vyhrožovala,že dostanu přes držku.Když jsem chtěl prodejnu opustit,
pán stál před východem a bylo jasné,že mne chce napadnout.
Volal jsem Policii,která incident řešila jako přestupek,bylo vyřešeno domluvou,ale bez tohoto bych se z Penny nedostal.
Údajná ochranka je asi 2m vysoký "udělaný" chlap s vyholenou lebkou.
Myslím si,že to žádná ochranka není,protože ani Policie mi důkaz
nepodala,bylo mi to jen oznámeno.
Uznávám,že mé chování nebylo v pořádku,ale aby mne ochranka Penny vyhrožovala napadením a urážkami silnějšími než jaké jsem použil já-a stejně si myslím,že jsem byl v právu.Tisknete letáky,akce,sbírání kuponů a ve výsledku,zboží z letáků a akcí nemáte.Pokud oslovíte zaměstnance,že něco hledáte,dostanete vynadáno,proč otravujete!Já jako zákazník mám v tichosti odejít a dělat,že to nevadí??? To neumím.
SKLENIČKA S UCHEM NA kupony
Písemně mne informovat,jestli mnou popsaný muž je ochrankou Penny Červený Kostelec,zlepšit chování prodavaček a zajistit dostatečné množství nabízeného zboží,které není dostupné ani první den akce.
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.