Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#16574Neuznaná reklamace - dotykový display nereaguje na dotyk, přehřívá se a špatně v telefonu slyším hlas. Neuznaná záruka.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2017, před 8 lety

Antonín Wachtel

Znění stížnosti

Už když jsem od nich koupil telefon ZOPO SPEED 7 ZP 951, Color Black, který neměl český návod, pojal jsem podezření.
Po více než roce jsem reklamoval, že nefunguje dotykový display.
Po zamrznutí musím vypnout opakovaně display, někdy celý telefon. Záruku uznali a závadu odstranili. Využili celých 30 dní na záruční opravu + čas na přijetí a dopravu (zásilku).
Netrvalo dlouho a porucha s displayem se opakovala. Navíc se mobil značně zahříval a špatně jsem slyšel v telefonu protistranu.
Neuznaná reklamace - dotykový display nereaguje na dotyk, přehřívá se a špatně v telefonu slyším hlas. Vše dle nich OK. Zvuk a teplotu bych mohl posuzovat subjektivně, ale že nereaguje display na dotyk tak snad nejsem blázen!§


Produkt

Neseriozní jednání. Neuznaná oprávněná reklamace.


Požadované řešení

Vrátit peníze, nechci dále spolupracovat s tokovou společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2017 10:24, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2017 15:24, před 7 lety


Antonín Wachtel

Hodnocení:

Komentář: Byla opakována reklamace a společnost reklamaci uznala s tím, že bude řešit reklamaci vrácením peněz.