Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16577Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2017, před 8 lety

Lucie Neubauerová

Znění stížnosti

Z telefonního čísla 90309 mi přišla sms "Předplatne 99Kč/tyden. Posli ANO GER pro objednani na 90309. Finger Games, http://bit.ly/2pStvlj.html.Vice info 800210280 nebo hELP na 90309." Následně se z telefonu sama odeslala sama ANO GER. V tom okamžiku mi z čísla 90309099 přišla sms "Cena zpravy 99kc s DPH za sluzbu GER. Pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP GER na cislo 90309. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2mKf0WG.
Žádnou službu jsem si neobjednávala, nic jsem platit nechtěla. Pravděpodobně se jedná o nějaký vir a O2 mě odkázalo na to, abych vše řešil s tím, kdo mi sms posla. Toho se však dohledat nedokáži.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2017 09:54, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.