Společnost


K + B Expert, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1658Koupě výrobku - nefunkční

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2013, před 11 lety

Miloš Vilím

Znění stížnosti

Koupě mikrovlné trouby, po rozbalení doma jsem zjistil že je nefunkční-po několikatekém zapnutí nejde el. proud.Druhý den mi v prodejně sepsali reklamační řízení s čekací dobou 30 dní.Nárok na výměnu a ani na vrácení peněz prý nemám se zákona právo.Takže si budu muset koupit ještě jednu než se vyřeší 30 denní záruka.


Produkt

Mikrovlná trouba - ETA 0205 9 0000. Výrobní č.05/13. cena 1399,- Kč.


Požadované řešení

Já mám tušení že při koupi nového zboží,které má skryté vady bych měl mít možnost zboží vyměnit za nové a nebo vrácení peněz.Sice nemám tu jistotu a nemám to momentálně jak doložit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2014 15:54, před 11 lety

V případě, že je zboží v rozporu s kupní smlouvou, má kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku nárok na opravu nebo výměnu - kupující volí nárok. Pokud by nebyl tento postup možný, má nárok na odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu.
Pokud není odstoupeno od kupní smlouvy, která byla uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku (internet, telefon, ..) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, má prodejce dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele o uplatněném rozporu rozhodout ihned, ve složitých přáípadech do 3 pracovních dnů. Rozpor má být vyřízen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jeho uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2014 17:11, před 11 lety

Naši zaměstnanci mají pokyn, aby každou reklamaci řešili v rámci zákoných norem a především se snažili našim zákazníkům vyjít vstříc i nad rámec těchto norem. Z popisu situace pro mne nevyplývá, zda byla zakoupena trouba na prodejně nebo na internetu. V každém případě zákazníkovi velmi rádi vyjdeme co nejrychleji vstříc, aby měl MVT co nejdříve k dispozici a mohl ji využívat. Abych mohl situaci co nejrychleji řešit, prosím o navázání kontaktu na skvork@expert.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2014 17:45, před 11 lety


Miloš Vilím

Děkuji za vyřízení a čekání na odpověď ale nyní už mi to není nic platný , protože po 28 dnech jsem byl vyrozuměn o opravě a převzetí daného výrobku.
Takže spokojenost je na bodu mrazu, nic se nevyřešilo a prodejce nademnou zvítězil. Děkuji Vilím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.