Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupě mikrovlné trouby, po rozbalení doma jsem zjistil že je nefunkční-po několikatekém zapnutí nejde el. proud.Druhý den mi v prodejně sepsali reklamační řízení s čekací dobou 30 dní.Nárok na výměnu a ani na vrácení peněz prý nemám se zákona právo.Takže si budu muset koupit ještě jednu než se vyřeší 30 denní záruka.
Mikrovlná trouba - ETA 0205 9 0000. Výrobní č.05/13. cena 1399,- Kč.
Já mám tušení že při koupi nového zboží,které má skryté vady bych měl mít možnost zboží vyměnit za nové a nebo vrácení peněz.Sice nemám tu jistotu a nemám to momentálně jak doložit.
|
Tweet |
V případě, že je zboží v rozporu s kupní smlouvou, má kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku nárok na opravu nebo výměnu - kupující volí nárok. Pokud by nebyl tento postup možný, má nárok na odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu.
Pokud není odstoupeno od kupní smlouvy, která byla uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku (internet, telefon, ..) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, má prodejce dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele o uplatněném rozporu rozhodout ihned, ve složitých přáípadech do 3 pracovních dnů. Rozpor má být vyřízen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jeho uplatnění.
Naši zaměstnanci mají pokyn, aby každou reklamaci řešili v rámci zákoných norem a především se snažili našim zákazníkům vyjít vstříc i nad rámec těchto norem. Z popisu situace pro mne nevyplývá, zda byla zakoupena trouba na prodejně nebo na internetu. V každém případě zákazníkovi velmi rádi vyjdeme co nejrychleji vstříc, aby měl MVT co nejdříve k dispozici a mohl ji využívat. Abych mohl situaci co nejrychleji řešit, prosím o navázání kontaktu na skvork@expert.cz.
Děkuji za vyřízení a čekání na odpověď ale nyní už mi to není nic platný , protože po 28 dnech jsem byl vyrozuměn o opravě a převzetí daného výrobku.
Takže spokojenost je na bodu mrazu, nic se nevyřešilo a prodejce nademnou zvítězil. Děkuji Vilím.