Společnost


Romana Mlčochová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16587Obtěžující SMS nabízející finanční služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 8 lety

Jana Rumlová

Znění stížnosti

Neoprávněné zařazení do databází k rozesílání nabídek na půjčky, které považuji za jistou cestu k bankrotu lidem, co nejsou až tak finančně gramotní, aby byli sto rozeznat, že se upisují ďáblu - ostatně jako to dělají další povedené půjčovny peněžních prostředků a různé rádoby "financial consulting" společnosti a uskupení jako např. profi credit czech a.s., pod které se řadí právě i Peníze Zlín, resp. firma DRIVE REALITY GROUP s.r.o. (IČ: 03905721, sídlo firmy: Filipínského 1534/55, 615 00 Brno), která jako zprostředkovatel pracuje jako vázaný zástupce pro finanční společnost profi credit czech a.s., poskytující nebankovní půjčky (IČ: 61860069, sídlo firmy: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha - Nové Město).

Proti podobným firmám nejde bojovat jinak, než tímto způsobem a jít tvrdě proti jejich praktikám!


Produkt

Finanční půjčky


Požadované řešení

Reálný požadavek = Odstranění kontaktu z jakékoliv databáze Peníze Zlín, včetně databází firmy DRIVE REALITY GROUP s.r.o. (IČ: 03905721, sídlo firmy: Filipínského 1534/55, 615 00 Brno), která jako zprostředkovatel pracuje jako vázaný zástupce pro finanční společnost profi credit czech a.s., poskytující nebankovní půjčky (IČ: 61860069, sídlo firmy: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha - Nové Město).

Nereálný požadavek = Zamezit spol. Peníze Zlín, DRIVE REALITY GROUP s.r.o. a profi credit czech a.s. a dalším podobným společnostem možnost oslovovat tímto nevyžádaným způsobem potenciální oběti!

Virtuální realita = Zamezení možnosti podobným firmám finančním brokerům a "podobným vykukům", co ničí lidské životy rychleji než mávnutím kouzelného proutku, podnikání na trhu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 07:03, před 8 lety

Telefonní číslo v souvislosti s konkrétní fyzickou osobou je v souladu s ustanovením § 4 písm. a) zákona č. 101/2000 Sb. jejím osobním údajem. Na základě § 5 odst. 2 tohoto zákona může správce zpracovávat osobní údaje pouze se souhlasem subjektu. Zpracováním osobních údajů se pak myslí široký okruh činností, jakými lze s osobními údaji nakládat (shromažďovat je, předávat, používat, upravovat atd.). Subjektem údajů je pak fyzická osoba, jejíž osobní údaje jsou zpracovávány.

Nejčastějším takovým zpracováním jsou případy, kdy byly osobní údaje získány z veřejného seznamu (např. z telefonního seznamu, z katastru nemovitostí) nebo v souvislosti s činností daného obchodníka – správce osobních údajů (např. si spotřebitel u něj již něco kupoval a předal mu při té příležitosti osobní údaje).

Takové zpracování osobních údajů je většinou v souladu se zákonem, ale pokud vysloví spotřebitel svůj nesouhlas, pak musí dotyčný obchodník jeho osobní údaje z databáze odstranit (viz § 5 odst. 5 zákona o ochraně osobních údajů). Pokud by tak neučinil, jednalo by se o porušení zákona a spotřebitel by se mohl obrátit s podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů. Nesouhlas s dalším zpracováním osobních údajů je nutné vyslovit dle zákona písemně. To se může stát buď dopisem (doporučeným) nebo i e-mailovou zprávou na adresu toho, kdo databázi vede.

Pokud podnikatel zpracovává osobní údaje spotřebitele a nechce toho ani po jeho výzvě zanechat či neposkytne spotřebiteli relevantní informace o účelu, způsobu a rozsahu zpracování, pak doporučujeme se s tímto podnětem obrátit na státní dozorový orgán v dané oblasti, tedy Úřad pro ochranu osobních údajů a požádat jej o prošetření stížnosti. Podnět lze podat buď písemně na adresu: Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 11:00, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.