Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Koncem 21. týdne mi přišla do mobilu sms, že mám telefon zavirovaný a zda jej požaduji odvirovat. To jsem potvrdil, žádný antivirový program jsem neobdržel, ale byl jsem připraven o 99 Kč z kreditu (T-mobile, Twist). Po několika dnech jsem obdržel sms s tím, že vyšla nová aplikace a ..."vyberte si..."Chtěl jsem si tedy dodatečně vybrat, ale žádná nabídka se neobjevila. Namísto toho - sdělení o odečtení dalších 99 Kč. Třetí nabídka byla doručena tento víkend. Tu jsem okamžitě smazal, ale s další sms o odejmutí 99 Kč se už nezdržovali. Nahlédl jsem na svůj kredit do mobilu a dalších 99 Kč bylo fuč.
Mobil Lenovo A 6000 s napevno (nejde zrušit) službou Security. Číslo tel. 737861803
Zaslal jsem operátorovi "STOP SCAN" na 90319, ale potvrzení od něj nepřišlo. Volal jsem na 4603 a po telefonistce požadoval zamezení příjmu premiových zpráv. Písemné reakci telefonistky T-mobilu na to došla, ale o něčem (?) úplně jiném než jsem požadoval.
Požadované řešení: zamezení dalším podvodným nabídkám a vrácení 297,- Kč na účet 101670679/0300.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.