Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16591Vyjádření k #16309Vyděračská reklama - okradli mé dítě o 700 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 8 lety

Petra Fraňová

Znění stížnosti

Dobrý den,
koncem května jsem psala příspěvek, že mému dítěti bylo z kreditu odčerpáno cca 700 Kč. Napsala jsem zprávu na: info.cz@mcsecure.mobi a napsali mi, že jelikož služba byla zahájena nezletilým dítětem, jsou ochotni mi částku vrátit. Peníze mi minulý týden přišly (pravděpodobně z Německa, jelikož potřebovali SWIFT a IBAN). Nechápu tedy, jaký je rozdíl mezi nezletilým dítětem či starším člověkem, kterému se to může stát, ale pravděpodobně pokud člověk trochu "pohrozí", všechno jde. Mrzí mě však, že společnost Comgate Payments vůbec takové služby podvodné firmě McSecure poskytuje. Byznys je holt byznys....

Pokud se to tedy někomu stalo, nedejte se!

S pozdravem

Fraňová


Požadované řešení

viz vyjádření výše - poučení pro další spotřebitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 06:21, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.