Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#16592Reklamace č. RE17012339 - Zamítnutá reklamace krytu LG Crystal Guard CSV-100

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 8 lety

Michal Herout

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 5.6. 2017 jsem reklamoval kryt LG Crystal Guard CSV-100 společně s telefonem LG G4 H815, který postihla velice známá a neopravitelná závada základní desky telefonu tzv. "bootloop". Reklamace krytu byla dnes zamítnuta. Zboží používám společně od 6.3. 2016. Telefon je stále v reklamaci.

Více informace ohledně problémů s LG G4 zde: https://dotekomanie.cz/2016/03/lg-g4-objevily-se-potize-ktere-vase-zarizeni-usmrti/

Jsou toho plná i zahraniční fóra (XDA-Developers a další).

V USA již čelí LG žalobě u federálního soudu, telefony stále hromadně umírají i po výměně základní desky za novější revize. Proto jsem požadoval u obou reklamací vrácení peněz.

Po celou dobu od samotného počátku byl telefon vč. krytu nošen ještě v koženém ochranném pouzdře. Rád bych dodal, že telefon jsem k reklamaci dodal ve stavu "nového přístroje", s původní a originální nalepenou ochrannou fólií na displeji, bez jediné oděrky a škrábance - opravdu ve stavu nového telefonu s veškerým příslušenstvím. Mohu doložit detailní makrofotodokumentaci ze dne reklamace.

Po prvních týdnech používání krytu LG Crystal Guard CSV-100 popraskaly rohy (další velice známá chyba). Viz hodnocení na Alza.cz zde: https://www.alza.cz/lg-crystal-guard-csv-100-d2643544.htm?layoutAutoChange=1#recenze

Nejsem jediný postižený tímto problémem! Alza.cz bezproblémově vracela peníze a nebo kryty lidem vyměňovala. Nehodlal jsem to řešit ihned po zakoupení telefonu, telefon jsem chtěl maximálně ochránit, nenosit ho bez krytu. Ten stál sice pár set korun, ale velice mě to zklamalo. Jakmile umřel i telefon, odnesl jsem ho společně s krytem na Vaší pobočku k reklamaci.

Doufal jsem, že mi kryt vyměníte a nebo vrátíte peníze. Na krytu není jediná stopa poškození vlivem pádu na tvrdý povrch, žádné stopy po pádu z vnější strany rohů nejsou, nejsou na něm ani žádné oděrky (jsou popraskané všechny 4 rohy v ohybech a jedná se o vadu materiálu!).

Reklamace byla zamítnuta. Vyjádření technika: Zarucni reklamace zamitnuta z duvodu mechanickeho poskozeni.

Kryt mi s telefonem ani jednou neupadl, jedná se o vadu materiálu. Přečtěte si recenze na kryt u Alza.cz (odkaz výše). Popraskaly všechny 4 rohy a kryt jsem nijak záměrně nepoškodil. Telefon z krytu byl vyndán asi tak 4x za celou dobu používání (k vyčištění od prachu).

Věcí si vážím stejně jako vašeho obchodu. Vždy jsem byl maximálně spokojený a za celou dobu u vás nakoupil zboží v ceně za cca 100 000Kč. Aktuálně je u vás objednaný nový hardware k PC sestavě za 20 000Kč. Velice mě znepokojuje vaše jednání. Prosím o vyjádření.


Produkt

LG Crystal Guard CSV-100 a LG G4 H815


Požadované řešení

Vstřícné a slušné jednání k dlouhodobému zákazníkovi, vrácení peněz za oba produkty, v případě vrácení peněz si u Vás okamžitě koupím jiný telefon od jiné značky v hodnotě cca 10 000 - 15 000Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 17:17, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 10:54, před 8 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Společnost zareagovala, kryt stáhla z obchodu a bude vystavovat dobropis. Děkuji."

Případ ponecháváme přeřazený na společnost, která má možnost reagovat na tu část stížnosti, jež se týká reklamace mobilního telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 16:54, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Dobrý den,
reklamaci číslo č. RE17012337 považuji za nesprávně vyřízenou. Překvapuje mě vaše chování k dlouhodobému loajálnímu zákazníkovi a to, že naprosto ve věci nekomunikujete a nesnažíte se být spotřebiteli nápomocní. Po těchto zkušenostech začínám mít o společnosti CZC.cz spoustu pochybností.
V reklamačním protokolu je pouze obecné tvrzení technika, které nijak nevysvětluje a odborným způsobem nedokládá, jakým způsobem má odemčení bootloaderu a nainstalování systému LineageOS vliv na reklamované výrobní vady základní desky, dvou rozdílných vad displeje a praskajícího/šumějícího sluchátka při tel. hovoru (u plné hlasitosti). Nereklamuji software, ale hardwarové vady a změnou softwaru přeci odpovědnost z vad výrobku nezaniká. IT se věnuji profesionálně a je to můj denní chléb. Proto s tvrzením nesouhlasím.
Tvrzení technika je následující: "Poruseni zarucnich podminek LG.Zasah zakaznikem do SW pristroje [bootloader unlocked] a zasah do systemu vyrobku. Zarizeni po zapnuti zobrazuje hlaseni bootloder status- bootloder unlocked a nacitani neoriginal softwaru!"
Reklamované zboží jsem si za dozoru dvou svědků v den reklamace zdokumentoval makrofotografiemi. Po téměř 30 dnech se zboží vrátilo se zamítnutou reklamací. Z důvodu špatných zkušeností s průběhem některých reklamací, kde ne úplně vždy se mi zboží vrátilo zpět v původním stavu, vzal jsem tedy s sebou fotoaparát a vydal se na pobožku Partner CZC.cz v Mladé Boleslavi. Po vybalení telefonu jsem nemohl uvěřit svým očím. Telefon je poškrábaný po obou bocích, znečištěný, má odřený zadní kryt, originální nalepenou folii na displeji a hluboký vryp v horním rámečku nad displejem. Za dozoru dvou osob z Partner CZC.cz jsem telefon znovu zdokumentoval.
Tato skutečnost mě velice rozčílila a telefon jsem v takovém stavu odmítl převzít a upozornil na skutečnost i CZC.cz Partnera. Velice mě překvapuje, že po více jak 14 dnech mi z Vaší strany nepřišlo žádné vyjádření! Žádám tedy prošetření těchto skutečností a prosím o odstoupení od kupní smlouvy. V opačném případě po prošetření poškození nechávám telefon posoudit soudním znalcem.
Fotodokumentace telefonu před reklamací:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwiE8_QAoRZeX202SEJ0OVZrNlE?usp=sharing
Fotodokumentace telefonu po reklamaci:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwiE8_QAoRZecVB0NXlwMlZIeHc?usp=sharing
Děkuji za vstřícné jednání a spolupráci."

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 18:32, před 7 lety

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.