Počet nahlášených stížností: | 472 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 14 |
V pobočce Tesco v Turnově jsou neustále akční cenovky u produktů, které v akci nejsou.Stává se mi to pokaždé když tam jdu nakupovat.Jedná se vždy o pár korun, takže je mi trapné to tam řešit když je zamnou fronta.Dnes byl prázdný krám, tak sem se ozval že je cena špatně a paní prodavačka mi naprosto arogantně zdělila, že takhle to prostě je, že to stojí o těch třináct korun více.Občas kupuji věci proto, že jsou v akci, za normální cenu bych si je ten den vůbec nekoupil.Myslím že kdybych sečetl tyto malé částky za těch pár let co tam nakupuji, dostal bych se na tisícovou cifru.Díky tomuto přístupu to v Turnově vypadá jako kdyby Tesco razilo tuto cestu záměrně (dáme ke spoustě věcí akční cenu a lidi to koupí za normální a ani si toho nevšimnou).Není to jednorázový problém, opravdu si toho všímám už zhruba 5 let co jsem se přistěhoval.
Prosím vás o nápravu.
Děkuji.
Dnes: Jalapeňos nakládané - akční cena na štítku 31,90,-. zaplatil jsem za ně 44,90,-
Mít správné ceny u produktů.
Nezaměstnávat arogantní a nepříjemné lidi. (každý občas nemá den, ale tato paní je taková od doby co jsem s ní jednal poprvé)
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.