Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16595Holící strojek po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 8 lety

Jiří Pravda

Znění stížnosti

Byl jsem telefonicky kontaktován touto společností o prodeji holících strojků.Kdy uvítací balíček bude jen za cenu poštovného tedy 149 korun.A po dobu neurčitou mi budou zasílány ve stejných intervalech nové holící břity.Uzavřel jsem po telefonu smlouvu.
Avšak nic mi zatím nepřišlo ,po trochu pátrání jsem zjistil že tato firma provozuje nekalé praktiky pomocí telefonu.
Na jejich stránkách není uveden žádný kontakt.
Jak tedy mohu zrušit smlouvu i když mi žádné zboží zatím nepřišlo.
Lze se nějak úplně vyhnout případného dodání zboží?


Požadované řešení

Zrušit smlouvu o dodání jakéhokoliv zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 13:38, před 8 lety

Ustanovení § 1829 odst. 1, písm. (a) občanského zákoníku umožňuje spotřebiteli odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží v případě uzavření smlouvy na dálku (například po telefonu). Situaci je tedy možné řešit tak, že počkáte, až Vám zboží přijde, a následně zašlete odstoupení od smlouvy spolu s nerozbaleným zbožím. Doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.

Odstoupit je však možné i před převzetím zboží a to na základě bodu č. 40 preambule směrnice o právech spotřebitelů 2011/83/EU. V tomto případě se však může stát, že se Váš dopis s odstoupením od smlouvy a balíčky minou na cestě, tedy stejně Vám přijdou. Proto doporučujeme postupovat podle první varianty.

Odstoupení od smlouvy zašlete na adresu společnosti P.O.Box 18, 120 00, Praha 2, doporučeně s dodejkou. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 19:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.