Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
v únoru jsme zakoupili first minute zájezd do Řecka na ostrov Kos, abychom měli vše včas zařízené - cestovali jsme s 19 měsíčním miminkem (!). Zájezd byl zakoupen u společnosti Invia s odletem 2.6.2017 a příletem 9.6.2017 do Brna. Po zaplacení zálohy, dne 28.02.2017 v 18:22 obdrželi platební avízo ve výši 8 970 Kč, přestala společnost komunikovat - dovolat se nebo dostat odpovědˇna email byl zázrak! Do té doby volali neustále. Řešili jsme změnu hotelu. Doplatek za již nový hotel zaslán dne 23.03.2017 v 12:22 obdrželi platební avízo ve výši 20 300 Kč, včetně poplatku za změnu hotelu.
Bohužel nám týden před odletem oznámili, že nejsou zpáteční letenky do Brna. Dle sdělení cestujících na zpátečním letu Kos-Brno ze dne 9.6.2017 však bylo v letadle ještě minimálně 15 volných míst.
Prosím tímto o okamžité vyplacení slíbené kompenzace ve výši 1.300 CZK, kterou společnost Invia sama nabídla za komplikace spojené se změnou příletového místa. V Praze jsme měli prokazatelné, dodatečné náklady na taxi a vlak do Brna. Hlavně zpáteční cesta pro miminko byla velká zátěž.
Žádost o vrácení přeplatku byla generována a podepsána dne 29.5.2017, číslo objednávky uvedené v zápatím smlouvy o zájezdu 4624915. Platbu jsem již několikrát urgovala telefonicky i emailem, bohužel dosud bez výsledku. Na další urgence nemám nervy. Tento neprofesionální a neseriózní přístup zcela zkazil celkový dojem z dlouho plánované dovolené.
Pobytový zájezd Řecko - Kos, rezervační č.11797962, variabilní symbool: 4671968, pomocná rezervace: 11808041
Prosím tímto o OKAMŽITÉ vyplacení slíbené kompenzace ve výši 1.300 CZK, kterou společnost Invia sama nabídla za komplikace spojené se změnou příletového místa.
|
Tweet |
V případě, že se smluvní strany navzájem dohodly na vyplacení kompenzace a její výši, měla by být částka vyplacena v ujednané době. Není-li smluvně stanovena lhůta pro vyplacení částky, je společnost povinna vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně spotřebitelem stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.
Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost písemně vyzvala k vyplacení předmětné částky s určením způsobu vrácení a doby. Výzvu je nutné zaslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Blažková,
je mi líto komplikací ohledně Vaší dovolené a věřím, že jste si dovolenou přesto užili.
V systému vidím, že žádost o vrácení přeplatku byla proplacena dne 4.7. na Váš účet, věřím tedy, že je vše v pořádku.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová
Dobrý den, ano pohledávka uhrazena dne 4.7.2017. Děkuji za vyřízení.
Pěkný den
Blažková
Dobrý den, paní Blažková,
my děkujeme za trpělivost.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová